Inlägg från: Anonym (Fundersam ibland) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fundersam ibland)

Killen vill gå ner på dig, blir du ibland osäker om det ska smaka/lukta bra?

Händer det att du känner dig "osäker" om killen visar att han vill slicka dig? Att du verkligen ska smaka eller lukta bra även om du är fullt frisk och inte har mens?

Jag har upplevt den känslan ganska ofta och undrar om fler känner som jag. Har haft några relationer men också bara sex med några killar.

Sedan en kortare tid har jag en ny kille i min egen ålder (24) som har gjort det med mig ett par gånger. Samma fundering kommer igen, dels om man är tillräckligt "ren" men också om man smakar o luktar bra. Man kan ju inte alltid vara nyduschad.

Har inte märkt nåt som talar för att det inte smakar bra men som sagt "man vet ju aldrig". Har annars gott självförtroende som person och vet att många killar skulle vilja ha kontakt även om nog få har modet att visa det.

Hur går era tankar och vad gör ni för att minska osäkerheten? Kanske säga att du inte vill, inte "passar sig" eller låter honom hålla på bara en kort stund fast du egentligen vill mer? En del vill ju fingra samtidigt eller går ner mot andra hålet. Jag kan tycka allt detta är skönt men tankarna är ju med än mer då.

Hur brukar ni göra och resonera?

• Svar på tråden Killen vill gå ner på dig, blir du ibland osäker om det ska smaka/lukta bra?
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2017-01-26 15:56:55 följande:

Jag brukar oftast inte tänka så mycket om det är en fast partner. Personen har ju gjort det förut då och vet nog att man smakar lite olika. Om jag känner mig väldigt ofräsch har jag sagt att jag vill ta en dusch först men då är jag för ofräsch för sex också. Någon enstaka gång när jag varit osäker har jag sagt att jag har haft lite mens och så har vi haft sex istället.

Däremot tycker jag inte om att bli skickad bakifrån så han har näsan vid analen, då tänker jag att det kanske luktar skumt även om jag är ren. Vet ju inte hur det luktar då jag aldrig själv haft näsan där på någon.

Då känner du väl samma sak om du ligger över honom i 69:an? Där blir man ju duktigt "avslöjad".

Det där med bakhålet gör mig också att tveka till vissa ställningar. Man undrar ju varför hålet ska behöva sitta så "nära". Det är ju typ bars en tunn skiljevägg emellan. Ändå verkar många bli slickade både bakifrån och ligga i 69:an.

Inte så konstigt att man har sina funderingar...

Det var svar från tjejer som tråden riktar sig till. Om jag bett om svar från killar hade frågan ställs så ni haft en chans att svara. En tråd finns om killar gillar att slicka, den skulle passa bättre för er!

Anonym (Marlene) skrev 2017-01-26 18:48:41 följande:

Jag känner aldrig så när man haft en kille länge och vart ihop ett tag. Min kille gillar när jag luktar lite och smakar kvinna säger han. Speciellt efter jag vart till gymmet då vill han smaka innan jag duschar..

Du menar att han tycker att när du nyligen har svettats en massa så smakar du bättre därnere? Svett kan ju vara lite salthaltig. Han måste gilla din saltsmak då. Eller det kanske är det kombinationen av det och din vanliga "essens' som eggar honom mera?
    Anonym (Marlene) skrev 2017-01-26 20:05:12 följande:

Ja det kan man säga. Det är dock viktigt att man är fräsch i övrigt. Det ska absolut ej lukta gammalt eller surt det gillar inte varken han eller jag känna lukten av. Jag duschar varje dag i bland 2 gånger. Enligt hans utsago är det om man är grundfräsch och sen blir lite varm av t.ex träning eller värmen av en sommardag efter en bilresa eller så så att man är grundfräsch men lite nysvett och varm så det blir den där salta touchen. Man kan ju ibland känna själv åxå att man luktar lite därifrån.

Jadu, det är grundfräscheten det hela handlar om i denna tråd. Om man vet att killen gillar det du skriver är det en grej mellan er skulle jag tro.
Svar på tråden Killen vill gå ner på dig, blir du ibland osäker om det ska smaka/lukta bra?