Tjejer / Kvinnor förklara hur ni tänker
Är en pensionerad PUA(pickup artist), jag säger pensionerad eftersom jag gifte mig för 2 år sedan men ålder är endast 31.
Jag kom in i den communityn när jag var runt 20 eftersom jag hade svårt för att prata med tjejer, jag gick på universitet och läste till systemvetare.
Jag känner igen mig väldigt mycket i din beskrivning för det var jag för 10 år sedan. Man har gjort det "man ska", man har skaffat ett högbetalt jobb och man tränar och tar hand om sig själv, man behandlar tjejerna med respekt och är snäll.
Allt det som mamma sa att man skulle vara mot tjejer.
Felet i logiken är att din mamma är en kvinna och hon vet inte vad det är hon vill ha, det är inte hennes fel och det är inte din uppgift att veta det heller.
Det tog mig ungefär 3 år och mycket jobb för att gå från konstant singel till att alltid ha någon att spendera söndagar med.
Det lättaste sättet att beskriva det i retroperspektiv är såhär:
Du lever för dig själv, verkar inte umgås så mycket med andra, du gymmar (inte spec social träningsform) etc.
Vi ger ditt liv 5/10 poäng där 10 poäng är jetset livstil med nya destinationer varje helg.
Hela ideén med dating för tjejer är att hitta en kille med en högre social status än dom har.
Ofta kan du se en rätt ful kille med en väldigt snygg tjej men aldrig tvärtom.
Killar är ofta snabba att säga "gold digger!" " hon vill bara ha pengar" men det är sällan fallet för då hade ju hon tjejen på ica som drar in 18k i månaden varit intresserad av dig när du kommer i din skjorta och portfölj.
Tjejer är mycket mindre ytliga än män när det väl kommer till val av livspartner.
Om tjejen känner att sitt liv är 6 poäng så kommer hon inte vilja vara delaktig i ditt liv på det sättet. Det handlar om att klättra i den sociala hierarkin.
Om du vill skaffa en flickvän eller överlag öka din livskvalitet skulle jag rekommendera att söker upp situationer där du kan öka din sociala krets.
Byt till crossfit, börja med fotboll, gå med i en luftsegelklubb, ta en flyglicens.
fyll ditt liv med aktiviter och sen när personer runt dig märker och ser att ditt liv kanske ligger på 7 poäng så ska du se att intresset från kvinnor följer.
Bygg på dig själv och se hur allt annat faller på plats.
Lycka till :)