• Anonym (Johan)

Normalt att tända mer på silikonbröst?

När jag har sex med en tjej blir jag mycket kåtare om hon har silikonbröst än naturliga bröst... Skäms faktisk en del över det men måste erkänna att fyra av fem naturliga bröst är ganska degiga och slappa när BH:n kommer av...

Har jag en för ytlig kvinnosyn eller är det helt normalt år 2017 att killar tänder mer på silikonbröst än naturliga?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Normalt att tända mer på silikonbröst?
  • Anonym (Nicke)

Saknar mitt ex's stora fylliga silikonbröst. Dom såg naturliga ut, enda var att dom var jättestora, fasta och så otroligt sköna att känna på. Alltid dom jag fantiserar om när jag har sex på egen hand.

Min nuvarande sambo ligger lite efter där men hon uppväger det med råge på andra plan.

• Anonym (Rita)

Det finns folk som tänder på gasmasker och strumpbyxor och de har inte funnits alltid heller så varför bry sig, man tänder väl på det man gör?

Men jag tycker mina bröst är supersnygga så den som kom och gnällde om silikon till mig hade fått nobben rakt av faktiskt.

• Anonym (Kille24)

Tycker naturliga med ett fint naturligt häng är helt klart det sexigaste! Hårda fasta silikonbröst som knappt rör sig under sex osv är osexigt..

• KarlssonsKalle

Jag tänder rejält mer på riktiga bröst!

• Anonym (Kvinna 20)

Bröst som bröst. Lika fint oavsett om det är äkta eller silikon! Glad

• Anonym (Tjej)

Hur kan 69% av alla ha svarat att det är onormalt?! Man tänder väl på vad man tänder på?! Lika onormalt att tända på vanliga bröst isåfall.

• KarlssonsKalle
    Anonym (Tjej) skrev 2017-01-31 22:13:18 följande:

Hur kan 69% av alla ha svarat att det är onormalt?! Man tänder väl på vad man tänder på?! Lika onormalt att tända på vanliga bröst isåfall.

Alla killar jag känner tänder mer på riktiga bröst en plasttuttar.
  • Anonym (Tjej)
    KarlssonsKalle skrev 2017-02-01 09:54:05 följande:
    Alla killar jag känner tänder mer på riktiga bröst en plasttuttar.
    Och de som inte tänder på samma sak som du och de du känner är onormala?
  • Anonym (Man29)

Vet inte om dessa är silikon eller ej men semlor utan tvekan de snyggaste bröst jag någonsin skådat. Drömtjej.

Googla: alexandra daddario true detective uncensored så ser ni brösten jag pratar om.

Svar på tråden Normalt att tända mer på silikonbröst?