Börja syskonverkstad maj 2017
Jag också! Jag och min man planerar att börja försöka få till ett syskon till vår son under våren/sommaren. Vår pojke fyller fyra i slutet av sommaren så vi får nästan 5 år mellan om planerna håller
Jag också! Jag och min man planerar att börja försöka få till ett syskon till vår son under våren/sommaren. Vår pojke fyller fyra i slutet av sommaren så vi får nästan 5 år mellan om planerna håller
Kul att fler har liknande planer :)
Varierar väldigt mkt hur mkt jag tänker på det där och fantiserar om en ny graviditet. Får erkänna att jag har en sån där "räkna ner app" till maj då vi tänkt börja försöka. Nördigt, jag vet! Hehe.
Här har jag varken tänkt kolla temp eller ägglosningsstickor men ska köra med folsyra iaf redan nu innan och försöka läsa av kroppens signaler på ägglossning och helt enkelt föröka ligga regelbundet:)
Härligt med lite fler att kunna skriva av sig med och funderingar och förväntningar :)
Måste dock höra med er.. Har dagar då det känns som ett omöjligt uppdrag att ta hand om en vilde, dagar då humöret är i botten för båda och allt bara blir fel men sånna dagar har väl alla? Känner ibland, bara man orkar med två men man anpassar väl sig? Man får ju sällan höra det jobbiga utan ser bara allt det bra osv på sociala medier!
Med risk för att låta lite negativ, men en tanka bland alla andra tankar tänker jag. Tankar som också är viktiga att överväga!
Så gick det med den planeringen... plus på stickan idag
Grattis ! Vad roligt. :)
Åh grattis! En oktoberbebis för er? :)