Inlägg från: Limath |Visa alla inlägg
  • Limath

Börja syskonverkstad maj 2017

Hej! Hoppar gärna in här.

Har två söner på 3,5 och 2 år och börjar längta ordentligt efter en trea nu. :)

• Limath

En liten uppdatering från mig: Jag har varit minst sagt inaktiv (skrivit här en gång) men nu när det närmar sig tänker en ju på det hela tiden...

Jag tog ut spiralen i tisdags förra veckan. Hade enligt app ägglossning dagen innan, men vi gjorde ett försök på tisdagskvällen i alla fall, så om det visar sig att det tagit sig direkt hade det ju varit sjukt häftigt, annars är nästa försök i slutet av månaden. Fler som inväntar bim nu? ????

• Limath

Jag använder Period Tracker. Den brukar förutsäga mensen ganska exakt och mina två barn har blivit till på första respektive andra försöket, så den har funkat väldigt bra för mig. ;)

• Limath

Grattis till plusset Mamma@N! När är det beräknat?

TouchOfRed, jag tog ut spiralen för drygt två veckor sedan, tyckte inte det gjorde ont alls! Hur gick det för dig?

Jag är på Bim +1 nu. Testar imorgon om mensen fotsätter hålla sig undan :)

• Limath

Testade igårkväll (kunde inte hålla mig) och fick negativt. Som tur var köpte min man test i tvåpack för i morse plussade jag! ???? Har lagt stickan på hans kudde (så får han själv välja om han vill tvätta den sen, haha) så han får en överraskning när han ska sova. Han trodde liksom på minuset så han förväntar sig inget :D

• Limath

Tack! Har fortfarande inte riktigt fattat, gick galet fort... Den blev ju till samma dag som jag tog ut spiralen!! Känns jättehäftigt at få vara med om det här igen. <3

Svar på tråden Börja syskonverkstad maj 2017