Blir tokig!
Hu har min cykel helt gått upp i taket och behöver er hjälp!
Jag har en regelbunden cykel på 31 dagar (vet dock inte när jag har ÄL). Hade min förra mens den 18-22 December, alltså 5 dagars mens, vilket sker regelbundet.
Nu fick jag mens den 25-26 December men den var otroligt lätt (2-3 teskedar kanske men med en massa fertilitetssekret, den som ser ut som äggvita). Hade gammalt koppar-brunt blod i mina flytningar 2 dagar innan "mensen" men inget efter. Eftersom att cykeln var 38 dagar och jag bara hade "mens" i två dagar, testade jag med testlagrets sticka den 29:e men den var negativ.
Kan det vara så att jag bara greppar efter halmstrån eller kan man plussa sent?
Blir lite smått tokigt. Något annat som jag kände av dagarna innan min riktiga mens skulle komma (18-19 December) var att mina brösten gjorde ont, vilket de brukar innan min mens kommer men den här gången är det pirrande och strålande. Jag blir också väldigt illamående på kvällen vid 11 fram tills 9-10 på morgonen. Tänkte först att det kanske var för att jag var hungrig, så jag åt senare på kvällen men blev illamående i alla fall. Hur som helst så vill jag inte behöva grubbla om det här något mer. Har ni några ideer eller tankar får ni jättegärna kommentera!