• Anonym (Nyfiken)

Smeka och slicka sin mans anus

Jag tar nu mod till mig för jag vill ha andra kvinnors synpunkter och erfarenhet kring detta.

Jag förstår om det finns de som reagerar att jag ens ställer en sån fråga men jag "måste" bara få veta om det finns fler i min situation som funkar som jag och även har en man med denna önskan. Är jag eller vi helt själv/a om detta?!

Vi är nog ett ganska vanligt par (runt 40) i övrigt men antagligen med lite mer experimentlusta i sängen. Vi har sedan barnen blev större fått mer tid för varandra på tur man hand och utveckla det sexuella.

Jag minns från längre tillbaka, då vi var "unga och "busiga" att det ibland kunde hamna ett finger även från mig i hans bak. Han gillande alltid att bli stimulerad där och en kort tid då jag av någon anledning var förbanna kåt av mig hände det vid totalt tre tillfällen att även jag slickade i hans öppning. Det gjorde mig knäppt kåt och upphetsad dessa få gånger men sedan dess har det inte hänt förrän nyligen. Han blir fruktansvärt kåt av det och kommer på nån minut om jag fortsätter. Hans enorma upphetsning triggar ju mig också förstås och med min eller hans hand till hjälp kommer jag i en kraftig orgasm.

Låter allt knäppt eller perverst i era öron eller har ni också testat det med er man eller kille? Skulle aldrig ta upp det om man inte kunde göra det på detta sätt. Alldeles för "laddat" för det förmodar jag. Säkert var det också en bidragande orsak att det föll i dvala under så många år. Man skäms ju faktiskt lite att man reagerar som man gör.

• Svar på tråden Smeka och slicka sin mans anus
  • Anonym (!)

Min fru gör det ibland, särskilt när hon är riktigt kåt. Hon älskar också 69:an och vill gärna att jag är över, både att se och röra anus är tydligen upphetsande för henne. Hon gillar bland annat att det är så hårigt säger hon, hon gillar det djuriska :)

• Anonym (Provat några ggr)

Jag har gjort det på min man några gånger. Han är väldigt mycket mer erfaren än jag och var som ung en riktig hunk har jag förstått med tjejer flockandes omkring sig. Nu har det gått drygt 15 år och han har nu en mer "mogen" attraktivitet.

Han har berättat att det inte alls var ovanligt att tjejerna gjorde det på honom om han visade att han ville. Det var sällan någon tog eget initiativ. Han såg det då lite som en dominans grej, att han fick dom att göra "nästan vad som helst". Han menar att han ofta blev förvånad att det uppskattades av många. Han kunde i upphetsningesstund ta tag om deras nacke och visa vägen mot sin sina skinkor. Tjejerna gick igång på detta menade han.

Själv gör jag det ibland på honom och han blir nästan alltid ordentligt kåt sv det och jag också även om jag inte vågat erkänna det riktigt. Det är ju lite "utanför" eller ovanligare vad en kvinna gör med sin man i sängen. Men det är sjukt spännande men ännu relativt nytt för mig.

• Gaskarl

Att bli slickad i rumpan har jag varit med om en gång. Enormt skum känsla men som det skrivs här ovanför, säkert bara en väldigt ovan känsla, att liksom öppna upp sig för ngn, på det sättet.. Själv älskar jag att slicka min kvinna där bak, jäkligt upphetsande.. Fingring älskar jag att både ge och ta, även att bli tagen med strap-on..

• Anonym (M35)

Har inte fått själva hålet penetrerat men väl smekt runt området. Tycker det är spännande och jag hade gärna sett att tjejen går lite längre så att säga, försöker visa min uppskattning de gånger hon är i närheten men har väl inte sagt åt henne att stoppa in ett finger. Hon får avgöra när hon vill det själv.

Jag å andra sidan fingrar henne i rumpan ibland (vi har även asex ibland) och hon gillar det väldigt mycket när hon är på rätt humör. Brukar ofta få hårda orgasmer när jag är inne i hennes rumpa. :)

Visst, jag tror vissa män avskräcks av att det är lite bögigt men det är deras förlust av att inte få känna njutning tänker jag. Testa på era män, det "värsta" ni kan få är ett tack men nej tack! Det är rätt häftigt att ge någon annan njutning tills hen kommer i en orgasm.

• Pilletrille

Trott eller ej men tjejer är inte så himla annorlunda än killar egentligen. Vi kan också ha djuriska lustar i detta...

Men jag är ganska säker på att det är sällan vi som skulle våga föreslår eller ta första steget kring nåt dylikt. Jag skulle inte hinta min kille om det men jag kan samtidigt tycka att han har en förbannat sexig baksida. En riktigt kramgo fast killröv, rund och fin..!

Bara gjort det två gånger lite grann på en kk som ville och visade mig det. Inte alls äckligt, bara rent, fräscht och mycket upphetsande.

• MrFlex

En av mina partners har slickat mig i rumpan. Hon gjorde det helt på eget initiativ och jag tyckte det var både skönt och upphetsande. Största vinning för mig var nog att jag tyckte hon var "snuskig", kåt och ohämmad. Själva grejen tände mig mer än det fysiska slickandet. Skulle gärna uppleva det igen men det är samtidigt inget jag känner att jag vill be om, det måste komma självmant.

• Dominant

Det händer att kvinnan får göra rent där. Det är mer en psykisk njutning i förnedringen än en fysisk njutning för min del.

• Anonym (Provat några ggr)
    MrFlex skrev 2017-02-01 10:07:36 följande:

En av mina partners har slickat mig i rumpan. Hon gjorde det helt på eget initiativ och jag tyckte det var både skönt och upphetsande. Största vinning för mig var nog att jag tyckte hon var "snuskig", kåt och ohämmad. Själva grejen tände mig mer än det fysiska slickandet. Skulle gärna uppleva det igen men det är samtidigt inget jag känner att jag vill be om, det måste komma självmant.

Kul tråd om ett värdeladdad företeelse!

Det verkar nog ändå så att det kan vara en lite slumrande grej hos de kvinnor som inte från början är helt emot för då är det nog kört att gå vidare. Skulle bra gärna vilja veta hur det är ställt med detta hos mina vänninor, men trots att jag tycker att vi känner varandra så himla väl sedan många år väl så har vi aldrig berört ämnet, trots att vi är sexuellt frispråkiga med varandra.

Som kvinna måste man i alla fall veta att det är ok för mannen annars kommer väldigt få att försöka. Jag hade aldrig gjort det med min hunk annars.

Att duscha och sköter sig så man är beredd innan sex är förstås självklart för 99,9%. Vi kvinnor ställa tom ännu högre krav på vår renlighet. En man som vill vägleda sin tjej till detta måste ha motsvarande hygieniska krav i åtanke. Annars blir det aldrig nåt mer nåt försök om man nu kommer så långt.
  • MrFlex
    Anonym (Provat några ggr) skrev 2017-02-01 16:10:35 följande:
    Kul tråd om ett värdeladdad företeelse!

Det verkar nog ändå så att det kan vara en lite slumrande grej hos de kvinnor som inte från början är helt emot för då är det nog kört att gå vidare. Skulle bra gärna vilja veta hur det är ställt med detta hos mina vänninor, men trots att jag tycker att vi känner varandra så himla väl sedan många år väl så har vi aldrig berört ämnet, trots att vi är sexuellt frispråkiga med varandra.

Som kvinna måste man i alla fall veta att det är ok för mannen annars kommer väldigt få att försöka. Jag hade aldrig gjort det med min hunk annars.

Att duscha och sköter sig så man är beredd innan sex är förstås självklart för 99,9%. Vi kvinnor ställa tom ännu högre krav på vår renlighet. En man som vill vägleda sin tjej till detta måste ha motsvarande hygieniska krav i åtanke. Annars blir det aldrig nåt mer nåt försök om man nu kommer så långt.
    Det kanske är svårt att öppna upp sig för saker som är lite "too much"? Det är nog lätt att hålla de tankarna och fantasierna för sig själv om man inte känner väninnorna väldigt väl. Kanske skäms man lite även för sig själv om man tänder på något som är "snuskigt"?

Just det här med att vilja veta innan man testar något är nog ett dilemma i mångas sexliv. Som man är jag precis likadan, jag vill gärna veta innan jag bara gör något med min partner. En person som har sex med mig endast ett par gånger skulle troligtvis tycka att jag är lite för försiktig och inte alls ana att jag är en person nästan helt utan sexuella gränser:) Jag är nog inte så riskbenägen under själva akten eftersom jag tycker att nej och olustiga situationer är så sjukt avtändande. Det är enklare för mig att prata om sådant innan eller efter själva sexet.

Problemet är om man inte har så bra kommunikation om sex, om man inte vågar vara personlig. Min nuvarande är inte så kommunikativ när det gäller sex och vill att jag "bara gör saker" så att hon får säga nej under själva akten om det inte passar. Det är en ganska bekväm situation för henne men hon lämnar ju samtidigt över allt på mig, både initiativ, risktagande och utförande. Dessutom blir det ju slagsida om vi bara har sex på mina villkor med saker som bara tänder mig. Ett mardrömsscenario är ju om partnern egentligen ogillar det man gör, inte vågar säga något och bara ställer upp.

Jag tycker det svårt att vara lagom initiativtagande, lagom experimentell, lagom dominant och lagom hårdhänt, lagom kinky när det enbart är ett vagt kroppsspråk och vissa tecken som talar om vad som är ok resp vad som inte är ok.

Sedan beror det väl mycket på om kinksen är sådana man tänder supermycket på eller om det endast är något man kan tänka sig ställa upp på? Tex att bli slickad i rumpan för mig. Det är inget jag fantiserar om och längtar efter, hade det varit det så skulle jag troligtvis kunna berätta det för min partner beroende på min uppfattning om hur hon skulle reagera (ett visst hum har man ju oftast). Just i detta fallet så har jag en ganska bra uppfattning om min partners inställning till sk rim-jobs. Jag fick veta det tidigt i vårt förhållande när vi tittade på en episod av Sex in the city som handlade om just detta (tror att den där kåta blondinen låg med ansiktet mellan skinkorna på sin lover:). Min partner utryckte då " Men gud som himla äckligt!". Efter detta ställningstagandet så skulle jag nog inte förslå att hon ska slicka mig i rumpan även om jag tyckt att det var superupphetsande. Hade hon frågat mig om min åsikt så hade jag dock svarat ärligt att jag tycker det kan vara upphetsande och skönt. Det är inte helt lätt med sex...
  • Anonym (Najsbajs)

Om vi män är öppensinniga o därmed förnuftiga älskar även vi analsex. Män är super känsliga för anus smek o slick men våga gå vidare med 1 finger in o sen 2 för att sen massera dildon djupare o djupare. Tålamod den första minuten inne men sen är det helt makalöst bra. Långa långsamma drag upp i kroppen men sen korta snabba juck mot prostatan kan få han att komma utan att röra pitten. Prova att även med 2 fingrar göra prostata massage som är härligt och hälsosamt för prostatan o sex funktionen. Googla på det.

• Anonym (Bra)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-01-30 23:00:09 följande:

Jag tar nu mod till mig för jag vill ha andra kvinnors synpunkter och erfarenhet kring detta.

Jag förstår om det finns de som reagerar att jag ens ställer en sån fråga men jag "måste" bara få veta om det finns fler i min situation som funkar som jag och även har en man med denna önskan. Är jag eller vi helt själv/a om detta?!

Vi är nog ett ganska vanligt par (runt 40) i övrigt men antagligen med lite mer experimentlusta i sängen. Vi har sedan barnen blev större fått mer tid för varandra på tur man hand och utveckla det sexuella.

Jag minns från längre tillbaka, då vi var "unga och "busiga" att det ibland kunde hamna ett finger även från mig i hans bak. Han gillande alltid att bli stimulerad där och en kort tid då jag av någon anledning var förbanna kåt av mig hände det vid totalt tre tillfällen att även jag slickade i hans öppning. Det gjorde mig knäppt kåt och upphetsad dessa få gånger men sedan dess har det inte hänt förrän nyligen. Han blir fruktansvärt kåt av det och kommer på nån minut om jag fortsätter. Hans enorma upphetsning triggar ju mig också förstås och med min eller hans hand till hjälp kommer jag i en kraftig orgasm.

Låter allt knäppt eller perverst i era öron eller har ni också testat det med er man eller kille? Skulle aldrig ta upp det om man inte kunde göra det på detta sätt. Alldeles för "laddat" för det förmodar jag. Säkert var det också en bidragande orsak att det föll i dvala under så många år. Man skäms ju faktiskt lite att man reagerar som man gör.

Gört
Svar på tråden Smeka och slicka sin mans anus