• BaraStina

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Jag har BIM runt 14e jag också är på ÄL+5 idag och har börjat prova med progesteronkräm efter ett mf i november. Så får hålla tummarna och se om det ger någon effekt men är ju som sagt så segt att vänta!! Tänkte man skulle försöka hålla sig ifrån att testa iaf men vore ju kul att plussa på alla hjärtans dag, som present till killen!

• BaraStina
    Callisia skrev 2017-02-04 23:25:11 följande:

Ja men precis! Fatta vilken överraskning till alla hjärtans dag. Håller tummarna!!! Tråkigt att du hade missfall i november! Hur många veckor hade gått? Hoppas det funkar denna gång för er! Jag är så orolig för missfall.

Har du några tidiga symptom?

Menar det!! Tack hade gått strax över v.5 så var ett väldigt tidigt... Men är försök för första barnet så det var väldigt tråkigt! Trodde inte det skulle vara så "svårt" att bli gravid faktiskt!

Menmen, nya tag som sagt

Försöker tempa och så också, men vet inte direkt om det gör mig nå klokare då mina appar vill säga emot varandra, haha
  • BaraStina
    Puffmajs skrev 2017-02-05 08:16:14 följande:

Hej!

Jag håller båda mina tummar för er. Jag har också gått igenom ett missfall innan min förra graviditet. Är så rädd att det ska hända igen :(

Ja det hoppas jag med haha!

Tack man har ju förstått här genom familjeliv att det är bra mycket vanligare än man trott innan... Supertråkigt när det händer! Men man får försöka tänka att det helt enkelt inte var meningen då är det en tvåa ni försöker med??
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?