• Earthdancer

Följas åt i väntan på bim?

Hänger gärna med här om jag får! :) Bim 8.2, testade nästan idag men blev rädd det inte skulle visa något.

Har haft molvärk i mage och rygg sen en vecka efter ÄL, ömma och spända bröst och känner mig lite uppsvälld. Kan ju lika bra vara tecken på pms, men hoppas inte!

Har även de senaste dagarna känns som sug i magen, kännt mig lite matt och yr med lätt huvudvärk.

Hoppas så klart på +, är andra försöket för oss!

• Earthdancer
    Mijjan skrev 2017-02-05 18:04:53 följande:

Låter väldigt misstänkt tycker jag ;) Håller tummarna!

Tack! Här håller vi också alla tummar och tår!
  • Earthdancer

Kunde inte hålla mig utan testade idag på bim - 2. Toknegativt såklart. Kunde med bästaste vilja kaaanske ana en svag skugga, men den fösvann efter att testtiden gått ut. Blir att testa igen om några dagar bara.. :/

• Earthdancer

Testade negativt igår på bim -2 med apotekets, tog ett rfsu idag bim-1 och tycker mig se två streck. Väldigt väldigt svagt, men ändå! Ser ni något? Taget med eftermiddagsurin. Vet folk kan få spökstreck med dessa så blir att ta igen i morgon på morgonen och se om det blivit starkare. Icke redigerad bild, endast beskuren.

• Earthdancer
    Puffmajs skrev 2017-02-07 16:14:33 följande:

Jag ser två sträck!

Lillen 84 skrev 2017-02-07 16:20:43 följande:

Ja kanske. Testa igen om några dagar :D

Hoppas det blir starkare! :D
  • Earthdancer

Dagens, vad tror ni?

Lite fundersam då jag raglade ur sängen tidigt i morse för att testa innan mannen åkte till jobbigt. Tog ett rfsu då och kunde kanske se ett svagt streck med god vilja, mannen såg inget. Gick och la mig igen och sov några timmar till och tog detta nu på förmiddagen. Bim idag enligt app men tror eventuellt att ägget släppte senare än vad appen säger.

• Earthdancer
    yennie84 skrev 2017-02-09 08:23:34 följande:

Visst är det ett streck i mitten med? Ska bara finnas ett i varje.

Ser! Har tagit ungefär lika svaga test själv, och i morse såg också gubben ett streck! :D Får så småningom börja ställa in mig på oktoberbebis i alla fall :D Ska skaffa ett digitalt test i helgen så man får svart på vitt.

Kan lägga till ytterligare ett symptom på listan nu; från och med igår smakar kaffet konstigt. Bränt eller gammalt liksom, vet inte riktigt. Men då jag normalt lätt dricker 2 koppar varje morgon har jag nu knappt fått i mig en halv :p Börjar också känna mig hungrig stup i kvarten.
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?