• RipNikita

Följas åt i väntan på bim?

Hej! Jag har bim runt den 12 februari. Efter första gången med pergotime. Har haft riktigt ont i äggstockarna dom senaste dagarna. När vi hade sex i går så gjorde ont i nedredelen av magen. Är så nervös..var och tog progesteron blod prov i fredags. Hoppas på bra provsvar.. kram

• RipNikita
    Callisia skrev 2017-02-05 22:39:55 följande:

Jag har BIM 13, hade sex igår och fick superont i nedre magen. Jag blev livrädd att det "förstört" en eventuell nyligen startad graviditet. Man blir ju supernojig men måste ju ändå fortsätta leva som vanligt! Jag har också haft molande värk till och från. Tyvärr inga känningar nu idag. Hoppas sååå.

Ja man blir super nojig :( nä det tror jag absolut inte. Jag har ont från i till lite hela tiden. Känner inget idag. Jag hoppas så. Men först vill jag bara veta om jag fått ägglossning så jag vet att det funkar. Lycka till håller tummarna :)
  • RipNikita
    Callisia skrev 2017-02-05 22:39:55 följande:

Jag har BIM 13, hade sex igår och fick superont i nedre magen. Jag blev livrädd att det "förstört" en eventuell nyligen startad graviditet. Man blir ju supernojig men måste ju ändå fortsätta leva som vanligt! Jag har också haft molande värk till och från. Tyvärr inga känningar nu idag. Hoppas sååå.

Ja man blir super nojig :( nä det tror jag absolut inte. Jag har ont från i till lite hela tiden. Känner inget idag. Jag hoppas så. Men först vill jag bara veta om jag fått ägglossning så jag vet att det funkar. Lycka till håller tummarna :)
  • RipNikita

Jag har bim den 12/2 :) är så nervös. Tror inte där är något. Är helt som vanligt känner ingenting

• RipNikita

Är det inte någon av er som har problem ?

Jag har pco och jag har ingen ägglossning..

• RipNikita
    Milou3 skrev 2017-02-07 19:10:43 följande:

Jo. Mitt problem är min ålder.

Endast 5% chans för graviditet sägs det ...

Men ska försöka att inte deppa ihop helt här över mitt nyligen skitnegativa test.

vad tråkigt. Jag har tur att jag började som ung. Var bara 20. Är 22 nu. Håller tummarna för dej. Det kommer nog lösa sig ska du se
  • RipNikita

Härligt med så många pluss. ? jag väntar till söndag önskar det var söndag nu. Men jag känner inte något :(

• RipNikita
    Puffmajs skrev 2017-02-09 20:23:24 följande:

Hur går det för er tjejer? Jag känner typ.. Att det känns som mensen är på väg

Jag har lite molande i nedre delen av magen. Känns som mensen är på väg. Vad tråkigt att det känns så. när har du bim?
  • RipNikita
    Puffmajs skrev 2017-02-09 20:42:36 följande:

Det har jag med, haft ganska länge nu, ett par dagar iaf. På tisdag, den 14:e ca, kansken15:e :) du då?

Okej, ja jag har med haft det ett tag nu. På söndag den 12 :)
  • RipNikita
    LinaJ87 skrev 2017-02-12 16:09:20 följande:

Testet jag använde visar positivt redan från nivåer på 5 (till skillnad från vanliga 25) och därför var jag rätt säker på att det verkligen var negativt. Annars håller jag helt med om att BIM -5 är tidigt att testa.

Får se om jag vågar mig på ett test ikväll. Och tack!

Jag känner knappt något heller.Har lite molande värk från och till. Har haft sen i måndags. Också mycket hungrig. Har BIM idag och mensen har inte kommit än. Men jag vågar verkligen inte testa..så rädd för neg
  • RipNikita
    LinaJ87 skrev 2017-02-12 19:41:07 följande:

Hade sjukt ont långt ner i ryggen i fredagskväll, hela lördagen och i morse. Kunde inte sova på natten. Lite hugg och stick i magen. Lite molande värk. Just nu värk i ljumskarna. Smått ömma bröst, vilket jag dock brukar ha innan mens. Svagt illamående och lite yrsel. Dock säker på att jag mest letar symtom kopplade till en önskad graviditet.

Lutar åt att jag tar ett test imorgon innan jobb. Håller tummarna för oss båda! <3

Hoppas på bästa för oss båda. Jag vågar inte testa förrän typ till helgen om tanten inte kommit. Jag har så sjukt oregelbunden mens också så vet inte vad jag La gå efter :( <3
  • RipNikita
    LinaJ87 skrev 2017-02-13 07:18:01 följande:

Känns ju som en evighet till helgen! Håller tummarna för dig!

Ja det känns som evigheter. Tack. :)

Hur gick det för dej då?
  • RipNikita
    LinaJ87 skrev 2017-02-13 08:09:23 följande:

Se ovan :)

Ååh vad härligt! Grattis :D
  • RipNikita

Jag är på cd 33 nu, när ska jag våga testa?

Jag får ibland mens på cd 28 och ibland 30 och ibland 35...så less på här

• RipNikita
    Skrutt 83 skrev 2017-02-13 12:43:48 följande:

Du kan absolut testa redan nu!!! Håller tummarna!

Okej tack :)
  • RipNikita
    Mijjan skrev 2017-02-13 12:47:24 följande:

Testa nu säger jag med ;)

Okej får göra de då :)
  • RipNikita
    LinaJ87 skrev 2017-02-14 05:38:58 följande:

Mer positivt än såhär blir det inte <3

Stort grattis! :D

Mensen har inte kommit men vågar inte testa mig
  • RipNikita

Idag kom tanten nu på morgonen. Så jäkla besviken :( det värsta är att nu va den så pass sen så nu har jag säkert inte haft ägglossning.. då funka inte pillerna...blir det ringa och klydda så jag får andra.

• RipNikita

Hejsan tjejer ! Fick mens igår och den är jätte mörk brun och klibbig och inte alls så riklig. Varför ?

Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?