• yennie84

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Har också bim 14/2 tror jag. 2 barn sen innan 8 och 5 år. Själv är jag 32 och bosatt i Gbg. Inte känt av ngt speciellt mer än känsliga bröstvårtor och lite illamående 2 kvällar i rad. Tänkte köpa ett clear blir earls i morgon.

• yennie84
    Callisia skrev 2017-02-08 06:45:52 följande:

Hejsan!

Jag finns också i Göteborg, är 32 år och har 1 barn. Har BIM den 13 och är förväntansfull och hoppas hoppas hoppas. Första försöket är det så jag räknar väl inte med att det kanske går så lätt men jag tycker att jag har vissa symptom som yrsel, stickningar i magen och trött. Men det skulle ju kunna vara inbillning. Hur mår du? Vi måste hålla kontakten ifall vi plussar båda två! :D

Hej! Jag mår bra, alldeles för bra ???? Hur gammal är din första?
  • yennie84

Hej! Tog Äl-test idag med knepigt utslag typ röda fläckar inget kontrollstreck. Såg dessutom vitt slem i urinen, kan det vara ett tecken? Köpte ett early test. Vågar jag testa i morgon bitti med Bim 12-14/2?

• yennie84
    Callisia skrev 2017-02-08 22:49:13 följande:

Härligt att du mår bra!

Idag har jag varit såååå trött. Brukar ha mycket energi på kvällen men somnade Sommen stock i soffan efter jag lagt dottern. Hon är 2.5 år.

När har du tänkt att testa? Till helgen kanske? :D

Jag tänkte faktiskt testa i morgon bitti, får väl se. Åh trötthet är ju ett bra tecken ????
  • yennie84
    Puffmajs skrev 2017-02-09 09:15:59 följande:
    Ja det är ett streck :D
    Skrutt 83 skrev 2017-02-09 09:37:00 följande:
    Grattis!!!!
    Herregud, är det sant? Hur skall jag kunna fokusera på jobb idag? Vill bara ta ett till och ett till och ett till

• yennie84
    Skrutt 83 skrev 2017-02-09 10:11:27 följande:
    Haha känner igen mig! Därför man köper 20 st billigt för 129kr på testlagret så man. Kan ta ett par per dag :) haha
    Hahaha
    Earthdancer skrev 2017-02-09 10:37:22 följande:
    Ser! Har tagit ungefär lika svaga test själv, och i morse såg också gubben ett streck! :D Får så småningom börja ställa in mig på oktoberbebis i alla fall :D Ska skaffa ett digitalt test i helgen så man får svart på vitt.

Kan lägga till ytterligare ett symptom på listan nu; från och med igår smakar kaffet konstigt. Bränt eller gammalt liksom, vet inte riktigt. Men då jag normalt lätt dricker 2 koppar varje morgon har jag nu knappt fått i mig en halv :p Börjar också känna mig hungrig stup i kvarten.

Jag vågar inte riktigt tro på det än, längtar efter att få det bekräftat Tror fortfarande att jag inbillat mig allt
  • yennie84
    Puffmajs skrev 2017-02-09 20:23:24 följande:

Hur går det för er tjejer? Jag känner typ.. Att det känns som mensen är på väg

Så känns det för mig med men fick ju ett svagt streck i morse så kanske kan det också vara ett tecken?
  • yennie84
    Puffmajs skrev 2017-02-09 21:36:16 följande:

Absolut :D när ska du testa igen?

I morgonbitti ????
  • yennie84
    Puffmajs skrev 2017-02-09 21:48:20 följande:

Åh spännande! Uppdatera oss :)

Will do
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?