Följas åt i väntan på bim?
Hänger gärna på här om man får? Positivt äl-test idag, beräknad äl imorgon. Bim runt 22/2 men kommer inte klara mig från att testa senare än äl+9 testmissbrukarw som man är! :)
Hänger gärna på här om man får? Positivt äl-test idag, beräknad äl imorgon. Bim runt 22/2 men kommer inte klara mig från att testa senare än äl+9 testmissbrukarw som man är! :)
Vad kul! Jag är också testmissbrukare! Försöker hålla mig. Bim - 6 idag.. Visst har du startat tråden spöksträck? :D min favvistråd!
Då får ni ligga på idag då hihi
Visst är det ett streck i mitten med? Ska bara finnas ett i varje.
Herregud, är det sant? Hur skall jag kunna fokusera på jobb idag? Vill bara ta ett till och ett till och ett till
Åh så osäker på om det blev äl denna månad. Kanske krånglar det efter mf.. jah brukar få tydliga positiva äl-test där teststrecket blir starkare än kontroll, ibland har det dock bara varit lika starka. Hade ni tolkat detta som posititivt?
Detta var i onsdags morse. Började bli starkare redan tisdag kväll men inte lika starkt som detta. Hade förväntat mig lite starkare ons em men då var det svagare. Igår mkt svagare och hade känningar i magen på morgon. Trodde äl var igår men hade ingen tempoökning imorse och brösten ömmade inte, vilket de alltid gör efter äl. Har haft äl flytningar innan positiva testet och det är när den borde vara. Kan ägget släppa först idag tro eller blev det kanske aldrig något som släppte tro?
Bild i dagsljus
Jag hade tolkat som positivt! Har du tempar tempat också? Jag gjorde det och det stämde med testen :) samt att jag har en trifasisk tempkurva. Höjdes NÅGRA DAGAR EFTER efter äl och höjdes ytterligare här om dagen, antagligen för att jag kanske är gravid.
Jag tror ägget släppt för dig! Tänk på att tempen ibland höjs några dagar efter ÄL :)
Ja....tänkte nog köpa ett CB early på vägen från jobbet idag och testa i morgon bitti med...tyckte ju att den visade igår liksom
:D snälla frö, stanna i magen<3
Morgonens. Tydligaste hittills tycker jag. Nu väntar jag till mån eller tisdag för digital igen