Följas åt i väntan på bim?

Grattis till alla plus <3 Menar det verkligen :) Även om spökstreck känns lite trist är det iaf bättre än beskedet jag fick imorse
Har BIM idag (kanske?). Hade som sagt missfall för en månad sedan och vet inte hur min menscykel förväntas bete sig nu :/ Är så sjukt ledsen. Jag trodde verkligen jag var gravid. Har haft masa symtom med molvärk i flera veckor, flytningar i mängder och massa PMS och gråtattacker (har ALDRIG DET annars). Men tji fick jag tydligen :( Bara vänta å se om å när mensen dyker upp men känns lättare att få avsaknad av sträck än en snyting med INTE gravid på testet. Plus att jag slösade 130 spänn på ett test för jag var "säker" på resultatet :P Pengar jag kunde gjort något roligare för...
Jag är på cd 33 nu, när ska jag våga testa?
Jag får ibland mens på cd 28 och ibland 30 och ibland 35...så less på här
Bim idag och ingen tant i sikte.. antar den kommer imorgon. Hoppet känns ute, får hem mer tester i eftermiddag så har inte tanten kommit får jag väl testa ännu en gång.. Vill verkligen dock Inte få ett negativt test igen.. kan tanten va sen bara pga längtan.. :(
Grattis till alla ni som plussat!! :D så otroligt kul !! :)
Tror tanten kom för ett tag sen. Dock brukar ja blöda så de ba forsar o nu e de knappt ngt.. de som rosa flytningar .. skumt de här. Aldrig haft såhär
Låter som en nidblödning! Skulle ta ett test ändå om jag var du! :)
Själv trodde jag mensen skulle komma förra helgen men än har ingen kommit. Två negativa test senare börjar jag känna mig knäpp.. Fick hem två nya clearblue digitala idag och tänkte ta imorgon. Får se om jag plussar eller om mensen bara drygar sig efter missfallet för en månad sen :(
Åh... Igår kom det lite rosa på pappret och insåg att mensen var på väg. Imorse kom lite mer både brunt och rött. Men i det stora hela mycket mindre än vanligt vid mens! Brukar ju behöva byta binda flera gånger per dag men idag har jag inte behövt byta (bytt en gång ändå)... Kommer inte mycket mer än så här tar jag ett test ändå på söndag :P Än lever hoppet.. Lite iaf. Är jag dum?
Jag fattar ingenting. Missfall 16/1. "Nidblödning" i fredags och nu började jag blöda igen Jag vill ha tillbaka en fungerande kropp
Med en bebis i
Här kom mensen idag:(
Hej! Hoppar på här då jag känner att jag måste ventilera detta!
Då vi bestämt oss för att inte skaffa fler barn (1 gemensamt och min man 1 sedan tidigare) så gjorde min man en vasektomi i november, tanken va att jag skulle slippa använda spiral sedan. För några veckor sedan började jag få väldigt ömma bröst ( mitt första och väldigt tidiga tecken på min tidigare graviditet) och ont i först högra äggstocken , som hugg och kramper, sedan lika på vä sidan! Min reaktion va: shit vilken kraftig ägglossning denna månad..... Dock har dessa ömma bröst, typ mensvärkar och ont i svanken fortsatt sedan dess har Bim 25/4.
Till saken hör nu att jag var till bm 18/4 och skulle äntligen få ta ur min kopparspiral... Då hittar bm inte trådarna!!!! Åkte direkt hem och gjorde ett CB digital som visade neg! Men ändå hänger dessa symptom kvar och jag kan lixom inte släppa det.. (kan nog ana trötthet och konstig smak i munnen, men det kan bara va inbillning oxå)
Vad tror ni?