• yennie84

Följas åt i väntan på bim?

PinkLipstick skrev 2017-02-10 17:36:52 följande:

På tisdag, sen kan de va onsdag också, lite olika men kring den 14 - 15 feb :/

Då har vi nig samtidigt
  • yennie84
    PinkLipstick skrev 2017-02-10 18:15:13 följande:

Bara hoppas på tanten håller sig borta :D

U and me both!
  • yennie84
    Puffmajs skrev 2017-02-10 20:20:23 följande:

Definitivt ett streck! Prova igen söndag eller månad :)

Wohooo tack puffmajs
  • yennie84

Nu precis visade även Äl-test stegring i hcg vilket känns häftigt eftersom jag är på Bim-4 tror jag

• yennie84

Morgonens. Tydligaste hittills tycker jag. Nu väntar jag till mån eller tisdag för digital igen

• yennie84
    Puffmajs skrev 2017-02-12 09:56:59 följande:

Inga känningar om nå.. och testet stirrade tyvärr negativt tillbaka :( invänta tanten så får man försöka nästa gång igen.. jävla skit.. ursäkta språket. :/

Kanske bara för tidigt?[/quote]

Neeej? Men vi såg ju förut? När har du Bim? Vilket test använde du?
  • yennie84
    Puffmajs skrev 2017-02-12 10:34:18 följande:

Neeej? Men vi såg ju förut? När har du Bim? Vilket test använde du?

Jo jag är gravid men det blev nog lite galet :) inte jag som skrivit detta med negativt :)[/quote]

Jaha! Oh blev lite rädd
  • yennie84
    Martinalove skrev 2017-02-12 15:58:08 följande:

Är rädd för att få neg

Ska du testa? Jag är också rädd men tänker att det är bättre att veta
  • yennie84

Åhhhh så jobbigt. Nu är det verkligen i väntan på Bim. Köpte digitalt test som jag ska testa med i morgon. Är livrädd för vad det ska visa men hoppas så innerligt efter mina positiva earlytest. Morgondagen kommer ju förr eller senare och med det ett resultat men guuuuud vad långsamt det går

• yennie84

Vaknade 5:15, hoppade upp och kissade i kopp. Första digitala funkade inte men andra gav detta utslag. Jag vill berätta för världen men inte ens min man vet än. Lämnade Stickan i badrummet, får se om han lägger märke till den när han vaknar.

• yennie84
    Martinalove skrev 2017-02-13 08:19:06 följande:

Åh grattis, vad har/ hade du för symptom?

Bröstvårtor som ömmade, lite lätt illamående ochctrötther. Taaaack
  • yennie84
    Puffmajs skrev 2017-02-13 11:53:13 följande:

Åååh grattis!

Tack puffmajs tack för allt nu hoppas vi bara att tiden flyyyygee iväg
  • yennie84
    Puffmajs skrev 2017-02-13 12:04:57 följande:

Ja speciellt de 12 första veckorna :D <3

Eller hur.
  • yennie84
    PinkLipstick skrev 2017-02-15 11:11:47 följande:

Ååh.. tagit test igen, och fick verkligen stirra för att se.. Men ja tycker mig kunna se ett till streck.. Men shit.. nu vågar jag inte pröva igen, utifall att det var ett spökstreck.. man ser ju knappt strecket.. får vänta nån dag till och testa igen om inte tanten behagar komma

Åh spännande mina första var svåra att se med
  • yennie84
    PinkLipstick skrev 2017-02-15 16:30:27 följande:

Syntes ju riktigt dåligt på bild..e lite starkare i verkligheten

Jag ser verkligen ett streck där. Så här har mina sett ut Bim-4 till Bim-1

• yennie84
    PinkLipstick skrev 2017-02-15 16:53:34 följande:

Ååh de va ju lite svagt där också tidigt.. kanske är nå ändå för mig då?! Är ju på BIM + 1 idag enligt kalendern, men då kan den variera lite så kanske ev har bim idag.. bara de nu it e nå spökstreck för mig :(

Jag tycker att det är ett fruktansvärt tjöt om spökstreck, som bara skrämmer. Ta ett CB early eller ett digitalt tycker jag! Har aldrig fått ett spökstreck på något test någonsin
  • yennie84
    PinkLipstick skrev 2017-02-15 17:44:24 följande:

Tagit ett digital idag som var negativt, fanns tyvärr inge CB early då ja va in på apoteket..

Fick tyvärr + på en sticka för 2 månader sen typ som inte heller stämde då jag prövade igen 1 dag senare.. Då kom även mensen efter jag testat negativt. Så vet it, kan väl varit otur också då

Åhhhh vad tråkigt
  • yennie84
    PinkLipstick skrev 2017-02-16 06:35:38 följande:

Och där kom tanten.. inget denna gång heller. Fan va surt de kändes dehär.. vad hände lixom? Klassas detta som tidigt missfall eller e de rent så jag aldrig var gravid... förstår ingenting.. :'(

:( usch då :(
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?