• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Earthdancer skrev 2017-02-05 13:47:21 följande:

Hänger gärna med här om jag får! :) Bim 8.2, testade nästan idag men blev rädd det inte skulle visa något.

Har haft molvärk i mage och rygg sen en vecka efter ÄL, ömma och spända bröst och känner mig lite uppsvälld. Kan ju lika bra vara tecken på pms, men hoppas inte!

Har även de senaste dagarna känns som sug i magen, kännt mig lite matt och yr med lätt huvudvärk.

Hoppas så klart på +, är andra försöket för oss!

Vad duktigt du är som kan hålla dig från att testa :)!
  • Puffmajs
    Lillen 84 skrev 2017-02-05 18:26:38 följande:

Hej!

Om någon orkat läsa så är det väldigt välkommet.

Behöver lite pepp.

Fick en cysta på ena äggstocken i september. Vilket ledde till en väldigt smärt och konstiga symtom.

Fick sedan missfall i oktober. Tror kroppen hade lite svårt att släppa horomerna. Då jag kände mig gravid och det fortsatte över nästa mens så jag hade 100 symtom och trodde jag blivit gravid igen. Nåväl man hoppas varje gång nu. Men denna gång testade vi med äl stickor . Och förra lördagen ca en vecka efter äl fick jag som ett hugg och stick i livmodern antar jag. Sen har jag haft molande värk till och från i några dagar. Sen på onsdagen bara pang bom tvärförkyld och helt slut och molvärken försvann. Tills igår då kom den tillbaka och jag har ont iovanför svanken. Och väldig vita och ibland vattniga flytningar.

Har bim idag eller imorgon. Men vågar inte testa än.

Det låter ju som att det skulle kunna vara något? Ta ett test imorgon :)
  • Puffmajs

Har fått mer flytningar.. Liksom lite som lotion. O ökad molvärk.. Skenis? Haha

• Puffmajs

Gud vad jag vill veta nu! Tog det sig eller inte liksom :( har som mensvärk.. Men 7 dagar kvar till mens

• Puffmajs
    Jaacky skrev 2017-02-06 12:46:51 följande:

Jag vill också veta nu! :)

Kan vi spola fram tiden? Haha :)
  • Puffmajs
    Lillen 84 skrev 2017-02-06 13:30:37 följande:

Jag har fortfarande mensvärk idag. Och känner mig lite konstigt. Det liksom bubblar i livmodern eller vad man ska säga. ;) Fortfarande ingen mens.

Men har inte vågat testa heller. Bim +1 idag då

Gud vad duktigt att inte testa :)
  • Puffmajs
    Booties skrev 2017-02-06 13:56:23 följande:

Det är näst intill olidligt att vänta! Har också som mensvärk, typ. Inte riktigt. Gör inte så ont utan mer molande och lite tryckande. Försöker verkligen att inte känna efter för mkt.. haha. 10 dagar kvar till mens

10 långa dagar! Kul att vi har bim samma dag :)
  • Puffmajs
    Earthdancer skrev 2017-02-07 15:37:11 följande:

Testade negativt igår på bim -2 med apotekets, tog ett rfsu idag bim-1 och tycker mig se två streck. Väldigt väldigt svagt, men ändå! Ser ni något? Taget med eftermiddagsurin. Vet folk kan få spökstreck med dessa så blir att ta igen i morgon på morgonen och se om det blivit starkare. Icke redigerad bild, endast beskuren.

Jag ser två sträck!
  • Puffmajs
    Booties skrev 2017-02-07 19:19:20 följande:

Hörni, ber om ursäkt för lite eventuell too much info, men fick idag en knasig flytning. Har sen ägglossning varit rätt torr, men idag haft rikliga, mjölkaktiga flytningar. Helt luktfria och klara.

Någon som känner igen sig?

Har också fått såna flytningar!
  • Puffmajs
    Booties skrev 2017-02-07 20:58:51 följande:

Något du har upplevt tidigare? :S Haha jag har hamnat i symtomletarträsket! Min sambo gick tom in och beställde ett Testa tidigt-test till oss xD

Haha meh! Vi har ju bim samtidigt ska du testa före mig ;) vad tog ni för test? Så testar vi samtidigt haha :) jag hade så när jag plussade sist, men vill inte ropa hej än haha
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?