• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

CarolineSC skrev 2017-02-10 20:30:47 följande:

Tog du ett vanligt test eller ett sånt early? :)

Ja, jag tror typ att jag ska få mens när som helst men brukar inte hålla i så här många dagar innan det väl kommer och inte såhär tidigt innan mens.Jag vågar mig nog inte på ett test igen förrän typ tisdag. Man blir så besviken av negativa test..

Det var ett vanligt :) billiga testers tror dem mäter från 25 :) låter precis som det är för mig!
  • Puffmajs
    PinkLipstick skrev 2017-02-11 01:54:13 följande:

Jaa ! Jag vet it om jag inbillar mig allt. Min molande värk ha typ försvunnit, kände nån stickande känsla igår, men det är säkert inget.. dock e jag fortfarande sjukligt trött hela tiden o fryser gör jah också ! Hoppas väl innerst inne de ger me sig , antingen får tanten komma eller hålla sig lååångt borta ! :)

jag hoppas din molnande värk slänger fram ett + :P känns som man inte gör annat än vänta.. Hur länge har du kollat temp och sånt ? :)

Min molande kom och gick med, ena dagen mycket molande, andra inget nästan :)

Jag hoppas du får ditt plus inom kort! Typ måndag? ;)
  • Puffmajs
    PinkLipstick skrev 2017-02-11 07:41:42 följande:

Åh nu kommer hoppet ! De kanske inte är kört för mig ändå typ ! :D ska nog köpa ett test idag och ta ett till veckan om inte tanten verkar vara på ingående :P

Jag jobbar ju enbart nätter/ tidig morgon, och inatt fick ja ett konstigt illamående.. Så nu hoppas jag verkligen ! :D

Ja gör det! Rekommenderar digitalt och stickor! :D jag fick gravid på digitalt imorse :)
  • Puffmajs
    Skrutt 83 skrev 2017-02-11 09:48:30 följande:

Världens största grattis!!! Så glad för er skull!!

Tack snälla fina du! :) nu kommer alla dagar och veckor utav oro, hoppas hoppas fröet vill stanna!
  • Puffmajs
    PinkLipstick skrev 2017-02-11 12:01:42 följande:

Ååh va kul! :D jaa jag ska fara in o handla idag.. Men jag kommer ju inte kunna hålla mig.. Vill testa nu ! Men ja vill ändå inte bli besviken, har fått en känsla av att tanten är på väg nu.. har som lite hållande känsla i magen typ.. brukar komma i samband me tant :( äsch ja köper ett och testar ändå , vore ju underbart om de faktiskt va sant.. har nån sticka hemma fortfarande, får pröva en sån kanske först :)

Ja det tycker jag att du för rätt i! :)

Jag har plussat och jag har ju samma känsla som dig i magen, molande liksom, ibland som håll nästan. Ta en sticka imorgon först? Med morgonurin :)
  • Puffmajs
    yennie84 skrev 2017-02-11 07:44:46 följande:

Morgonens. Tydligaste hittills tycker jag. Nu väntar jag till mån eller tisdag för digital igen

Som sagt, verkligen tydligt! :)
  • Puffmajs
    Skrutt 83 skrev 2017-02-11 09:50:46 följande:

Så härligt med en massa plus!! Själv är jag bara på

Äl+1 skulle jag tro då tempen steg imorse. Lång lång väntan tills man får börja testa och analysera. Så förväntansfull men vågar inte hoppas

Min temp steg inte förrän efter tre dagar :) så du kan ju vara plus någon dag :)

Jag håller mina tummar och tår! Det är något speciellt med att göra femhundra test och analysera och känna efter hit och dit hihi :)
  • Puffmajs
    Callisia skrev 2017-02-11 11:03:51 följande:

Så himla besviket. Mensen nom idag. Hur kan man vara så skengravid som jag varit senaste veckan. Hela kroppen har spelat mig ett spratt. Jag VET att något var på gång men det måste blivit något fel. Jag har aldrig aldrig haft mensvärk mellan ÄL och BIM förut. Och den stockande känslan. Det var verkligen inte inbillning. Mitt första MF. Jag är jätteledsen nu.

Det kan absolut vara så, att det tog sig men slutade utvecklas. En kemisk graviditet. Jag vet att det inte är någon tröst men jag beklagar verkligen <3 jag tycker du ska hänga kvar här i tråden och så ska vi fortsätta stötta varandra!
  • Puffmajs
    celz skrev 2017-02-11 12:40:14 följande:

Jag har BIM 23/2, ÄL 9/2, en väldigt klassisk cykel... Någon mer som har BIM runt då?

Håller tummarna för dig :) jag tror det var någon som hade bim runt den 20:e
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?