Inlägg från: Påven Johanna II |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna II

Min man skäms pga vår dotters pojkvän

Kan du inte runka upp maken lite på morgonen så att han åtminstone har fjong när han lallar omkring i pyjamasen bredvid den välhängde?

• Påven Johanna II
    Quentin skrev 2017-01-31 14:49:25 följande:

Jag själv ser ju inga problem med det hela, därav konstigt att be om något som egentligen inte berör mig. Dessutom har vi annars en härlig jargong hemma och jag har ibland svårt att prata om "allvarligare" saker.

Vårt andra barn går för övrigt precia som vår dotters kille ofta runt i bara kalsonger under morgon och kväll. Har svårt för att be honom ta på sig pyjamas. Då kan jag ju inte med andra göra det.

Tycker som sagt att min man bör göra det själv, alternativt inse att det inte spelar någon som helst roll om hur man är utrustad.

Om byxormen är stor blir bulan det i påklätt tillstånd också. Du kanske måste kavla upp ärmarna och gå till botten med problemet och ta ett snack med ungdomen om att han måste hitta ett sätt att få den att framstå som mer modest i storlek. Kanske kan han övertalas att vika den nedåt och klämma in den lite mellan låren?

• Påven Johanna II
    Quentin skrev 2017-01-31 14:58:42 följande:

Oseriösa "råd" undanbedes...

Men antingen så får du eller din man säga till att ni vill att han och även er son har kläder på sig eller så får din man acceptera att han har en mindre storlek på könsorgan än dotterns pojkvän. Det borde ju inte spela honom någon roll eftersom det inte är han som ska ligga med honom.

Det finns ju inte direkt så mycket annat att göra. Själv hade jag verkligen befarat att min man hade tappat koncepterna helt om det visat sig att han jämförde sig med våra döttrars pojkvänner.
  • Påven Johanna II
    Anonym (J) skrev 2017-01-31 21:24:42 följande:

Men då får du väl stå ut med att din man glor på andra mäns penisar och gråter över det. Det enda som kan hjälpa honom är att gå i terapi.

Eller att han omger sig med bara småkukade män vars penisar är mindre än hans.
Svar på tråden Min man skäms pga vår dotters pojkvän