• Beebis

Gravid ? Spökstreck?

Hejsan, några fler som har funderingar kring sina graviditetstest ? Är de bara vi som tycker att det är ett streck brev ? Eller är de bara att vi vill att det ska vara de ;) några fler som testar just nu och har funderingar kring sina test. Lägg upp bild och visa :)

• Svar på tråden Gravid ? Spökstreck?
  • yennie84
    Annisens81 skrev 2017-02-10 13:01:20 följande:
    Jag har lättblödande tandkött och känns som träningsvärk i livmodern, that's IT :)!

Kanske lite argare än vanligt :D!!

Håller tummarna!!!
    Tack snälla du! Önskar så att det ligger en liten där inne
  • yennie84

Kunde inte hålla mig. Köpte två CB early nu, kissade på em (1 timma efter jag kissat) och visst fan är det ett streck???? Sorry för spam nu

• Milou3
    yennie84 skrev 2017-02-10 17:40:14 följande:

Kunde inte hålla mig. Köpte två CB early nu, kissade på em (1 timma efter jag kissat) och visst fan är det ett streck???? Sorry för spam nu

Tydligt streck men 1 timme efter?
  • yennie84
    Milou3 skrev 2017-02-10 17:46:21 följande:

Tydligt streck men 1 timme efter?

Nej 2 min efter kissandet menade bara att det inte var morgonkiss utan ngt jag tvingade fram när jag kom hem efter jobbet och jag kissade precis innan jag lämnade jobbet
  • Milou3
    yennie84 skrev 2017-02-10 17:52:02 följande:

Nej 2 min efter kissandet menade bara att det inte var morgonkiss utan ngt jag tvingade fram när jag kom hem efter jobbet och jag kissade precis innan jag lämnade jobbet

Jasså! :) då kan du vara glad :)

Grattis till plusset!!!
  • yennie84
    Milou3 skrev 2017-02-10 18:01:36 följande:

Jasså! :) då kan du vara glad :)

Grattis till plusset!!!

Vågar jag tro på det även om CB digital sa ej gravid i morse?
  • Annisens81
    yennie84 skrev 2017-02-10 17:40:14 följande:

Visst är det ett streck :)!
  • Annisens81
    yennie84 skrev 2017-02-10 18:36:51 följande:

Vågar jag tro på det även om CB digital sa ej gravid i morse?

Grattis! Testa igen om någon dag så blir det positivt på digitala med ska du se:)!
  • yennie84
    Annisens81 skrev 2017-02-10 19:09:45 följande:

Visst är det ett streck :)!

Tror du det??? Herregud vad jag blir
  • Busi88

Kan man avläsaavläsas cb digital såhär.. hittat massa olika info om de men kunde inte låta bli o bryta isär.

Svar på tråden Gravid ? Spökstreck?