• Äldre 1 Feb 13:03
    12994 visningar
    33 svar
    -1
    33
    12994

    Hjälp att tyda gravtest :)

    Hej!
    Hej! Tog gravtest imorse (bm -4) dök upp ett svagt streck. Haft "mensvärk" från och till sedan äl och brösten ömmar. Sedan igår kan jag somna så fort jag lägger mig i soffan. Otroligt trött. Har glömt bort hur tidigare graviditetssymptom var ;)
    Någon som tycker detta är ett plus? Väldigt svårt att få bra på bild.

  • Svar på tråden Hjälp att tyda gravtest :)
  • Äldre 4 Feb 10:51
    #11

    BIM-1 tycker att strecket är starkare nu :)

  • Äldre 4 Feb 12:48
    #12

    Solklart plus!

  • Äldre 4 Feb 13:15
    #13

    Jag hade tagit om graviditetstestet om du är osäker, ta morgonurinen 

  • Äldre 21 Apr 17:47
    #14

    Hej!

    Behöver hjälp, jag har bim idag (tror jag ?) och har testat sedan i tisdags som ev isf var bim-4.

    Jag tror testen är positiva?! Började med rfsu test som visade oroligt svagt (får annars totalt blanka om ej gravid)

    Och har nu fått svaga sträck på alla mina test, och tror se blivit starkare för var dag men inte skitmycket. Har sett sträcken inom tidsramen och har synts sen tydligare som torkade... vad tror ni? ???

    Det senaste testet längst ner togs idag 16:00 efter att ha hållt mig i 3 timmar och testet näst sist imorse...

  • Äldre 22 Apr 19:24
    #15

    Mina test ökade inte så fort i styrka. Första är från bim-2 och sista är nån vecka efter bim. Resten testade jag däremellan. Är nu i v 25 :)

  • Äldre 22 Apr 20:17
    #16

    Åh va roligt :) grattis <3

    Jag har testat idag med CB, fick då detta:



    Så jag antar att jag är gravid?! Men kanske lite tidigt.. är så nojig att jag är gravid men ska få missfall :S bara för att testen är svaga.

    Köpte ett digital som jag tänkte ta imorn eller övermorgon.

    Sist jag var gravid testade jag när mensen var en vecka sen (ca) och fick stekt plus på CB.

    Och var då aptrött, hungrig o hade ömma bröst.

    Tidigare i veckan hade jag asömma bröst, svullen mage o molvärk till o från.

    Har inte känt av så jätte mkt igår el idag.

    Har inga som helst känningar på mens :D

    Hur hade du det?

  • Äldre 22 Apr 21:18
    #17

    Ingen tvekan om att du är gravid! Och vad det gäller missfall tror jag inte att du behöver vara rädd bara för du har svaga test, det hade jag också. Har hört (vet inte om det är helt sant) men att man har färre hormoner i början om man väntar en pojk. Hur som helst stämmer det på mig iaf :)

    Jag började inte känna mig gravid för än runt v 7. Hade väl lite molande värk lite då och då men inte alls mycket. Lycka till! <3

  • Äldre 22 Apr 22:03
    #18
    heffaklumpen89 skrev 2017-04-22 21:18:47 följande:

    Ingen tvekan om att du är gravid! Och vad det gäller missfall tror jag inte att du behöver vara rädd bara för du har svaga test, det hade jag också. Har hört (vet inte om det är helt sant) men att man har färre hormoner i början om man väntar en pojk. Hur som helst stämmer det på mig iaf :)

    Jag började inte känna mig gravid för än runt v 7. Hade väl lite molande värk lite då och då men inte alls mycket. Lycka till! <3


    Haha.. hoppas på de då, en pojk som ligger o skvalpar där inne :D vore toppen!

    Tack så mkt för pepp, hoppas hoppas hoppas ????

    Ska ta digitalt imorgon o sen visa mannen ????
  • Äldre 23 Apr 09:44
    #19

    Har nu tagit CB digitalt, får ta o tro på dr här nu :D

    Var de längsta minutrarna i mitt liv ;) alldeles svettig!

  • Äldre 23 Apr 20:46
    #20
    +1

    Blev troligtvis missfall :(

    Blöder ganska mkt med menssmärta med knivskarpa toppar ????

    Antar att de blir som en mens så vi kmr försöka direkt igen o se fram emot det.

    Tack alla som svarade o hoppas de går bättre för er som hoppas ni är gravida <3

Svar på tråden Hjälp att tyda gravtest :)