• Anonym (Söker tjej)

    Hur hittar man bisexuella tjejer

    Jag har insett att jag är bisexuell... har nog alltid varit det men förnekat det tidigare. Det är först nu efter att jag blivit sjukt förälskad i en kompis som det gick upp för mig. Vi hade en crush nu i somras,blev förälskade i varandra men hon har man och vi har bestämt att fortsätta som vänner. Men jag kan inte släppa tanken på att ha och vara med en tjej,det lockar mig mycket mer än killar just nu. Så hur gör man för att hitta andra tjejer? För mig är ju detta en helt ny värld.....

  • Svar på tråden Hur hittar man bisexuella tjejer
  • Anonym (Bikille)

    Jag skulle nog reggae mig på qruiser och söka kontakter där. Irl har jag svårt att hitta nån...

  • Anonym (A)

    Finns gaygrupper på Facebook: hbqt25+ samt gaysofsweden och gayinsweden

  • Anonym (Söker tjej)

    Tack snälla ni ???? jag är inte ute efter sex, jag vill knyta kontakter och hoppas på att hitta min själsfrände och framtida flickvän ???? den där sidan qruiser ni rekommenderade är den seriös? Jag vill ju hitta tjejer att kunna lära känna, skriva med sen får vi se vart det leder. ????

  • Anonym (Söker tjej)

    Förlåt för alla ? Gjorde gubbar men det blev inga gubbar...

  • Anonym (Bikille)

    Qruiser är ju blandat med hbtq människor. Bland killarna är rätt många bara ute efter sex, och kanske 30-40% är ute efter mer än så. Märks ganska omedelbart vad de är ute efter skulle jag säga.

    Bland tjejernas profiler är det väldigt få som bara tycks vara ute efter sex, många verkar ha väldigt seriösa profiler. Jag vet egentligen inte hur seriösa de är, för jag är inte där för att leta tjejer.

  • Anonym (A)
    Anonym (Söker tjej) skrev 2017-02-02 20:46:02 följande:

    Tack snälla ni ???? jag är inte ute efter sex, jag vill knyta kontakter och hoppas på att hitta min själsfrände och framtida flickvän ???? den där sidan qruiser ni rekommenderade är den seriös? Jag vill ju hitta tjejer att kunna lära känna, skriva med sen får vi se vart det leder. ????


    Qeuiser är inte seriös nej. Jag nämnde några Facebook grupper o dom är seriösa , många är väldigt vänliga där och man diskuterar öppet på ett forum med andra . Qrusier är de oerhört många äckliga gubbar på , du kommer få massa skamliga förslag där bara så du vet
  • Anonym (Söker tjej)

    Tack för svaren... tråkigt att det ska vara så på olika forum. Jag kikade in på fb och de grupperna, men jag vågar inte gå med i dem än... det här är så nytt för mig och det är bara två av mina närmsta vänner som vet...

  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Söker tjej) skrev 2017-02-04 16:16:09 följande:

    Tack för svaren... tråkigt att det ska vara så på olika forum. Jag kikade in på fb och de grupperna, men jag vågar inte gå med i dem än... det här är så nytt för mig och det är bara två av mina närmsta vänner som vet...


    Men om du inte är helt öppen med din sexualitet, och inte vågar gå med i en Facebookgrupp, så är ju verkligen qruiser något för dig. Där kan du vara anonym om du vill.

    Betalar man nån krona får man guldmedlrmskap där, och då kan man stänga av så inte killar kan kontakta dig. Du kan även visa upp en annan / tom profil för folk som inte passar in på dina sökkriterier.

    På alla siter finns det seriösa och oseriösa människor. Jag har i alla fall träffat på seriösa människor irl tack vare qruiser.
  • Anonym (Rd)

    Hej. Jag har länge letat efter en tjej. Dock har jag sambo(man). För mig är det viktigasre att vi kommer nära varandra, om det sedan leder till sex är det bara en bonus. Är altså inte ute efter en sambo relation. ( min sambo vet om detta)

  • Lisa76

    Finns flera sidor på kontaktsidor på nätet man kan använda sig av, Facebook fungerar också

  • Anonym (B)

    Eller så hittar du oss i verkliga livet, vi finns överallt ;) I precis alla sammanhang så finns det alltid några snyggingar...

  • Anonym (Bi)

    Hej!

    Vart bor du?

    Jag är i ganska exakt samma situation. Har haft "flickvän" men som det tagit slut med. Är gift och tänker inte lämna min man men saknar den där kontakten med en annan kvinna otroligt mycket. Jag skulle så gärna ha en kompis som förstod och som jag kunde ge mig ut i gay-världen med. Är inte superintresserad av internetdejting även om jag skulle kunna tänka mig det med.

    Vi kanske kan kasta oss ut i det här tillsammans?

  • CinaBass
    Är denna tråden igång fortfarande?

    Är i samma situation som du, gift med man och haft flickvän snart 1 år som är mer eller mindre slut,Jo det är slut,orkar inte mer elakerheter från henne.
    Men saknaden är fruktansvärd att vara med en kvinna,både sexet närheten och kompis/flickvän.
    Finns du kvar här?
Svar på tråden Hur hittar man bisexuella tjejer