• Anonym (Omg!!)

Nu har det hänt....

Ja. Nu har det då hänt. Det som inte fick hända med hände ändå. Det handlar enbart om sex och mannen har jag känt väldigt länge. Problemet är nu att jag vill ha mer. Både av min man och av min nu älskare. Eller vad kallar man det?

det sjukt och säga det men jag mår så sjukt bra! Älskar sexet. Älskar familjen mera. Orkar göra saker hemma och bara är så hög på lycka. Någon mer här med älskare/ älskarinna som känner som jag?

• Svar på tråden Nu har det hänt....
  • Anonym (human error)

Men du, det där är bara en kemisk förälskelse som dövar dina skuldkänslor i nuet och den kommer inte att vara för evigt.

När du landar kommer du (om du är som de flesta) att känna dig som en vidrig människa.

Man måste välja, det funkar vanligen inte att äta kakan och ha den kvar. Så om du har någon respekt alls för den som är dina barns far, tänk efter en månad nu utan kontakt med din älskare och gör sedan ditt val.

Jag har varit där du är och det var inte förrän nästan ett år efter separationen som det sjönk in hur illa jag gjort min förste man och då grät jag för hans skull.
    Vi är inte osams idag men jag hade helt förstått om han aldrig velat se mig mer.

• C och A

Härligt!
    Du måste inte välja, inte än utan lev här och nu.
    sen kanske öppenhet är en väg....

• Anonym (Omg!!)

Så många måsten i livet! Varför välja just nu. Nu mår jag toppen!!

Jag får all bekräftelse som jag behöver. Och lite extra på det. Min man knullar mig så ofta han vill och jag som vill/behöver mer än så får till det lite extra då och då. Betyder att en tillfredsställd kvinna är en extremt lycklig kvinna.

Jag känner mig sexig. Vacker. Porrig. Och älskad.

• Anonym (Tjenare)
    Anonym (Omg!!) skrev 2017-02-02 21:42:19 följande:

Så många måsten i livet! Varför välja just nu. Nu mår jag toppen!!

Jag får all bekräftelse som jag behöver. Och lite extra på det. Min man knullar mig så ofta han vill och jag som vill/behöver mer än så får till det lite extra då och då. Betyder att en tillfredsställd kvinna är en extremt lycklig kvinna.

Jag känner mig sexig. Vacker. Porrig. Och älskad.

Jamen säkert.
  • Qalsl

Ok att du gillar det, men tänk på dig själv nu även om du inte klarar att tänka på familjens bästa: se snabbt som fan till att berätta för din partner. När du blir avslöjad går det åt helvete med familjen du älskar. Garanterat. Vem förlåter någon som med berått mod varit otrogen i månader och år tills de blev påkomna. Bättre då att erkänna och säga att du vill ha ett öppet förhållande. Där ni _båda_ får ligga runt så mycket ni vill.

• Anonym (Rätt)

Jag är ungefär i samma situation som du. Har en älskare och mår grymt bra av det. Min älskare har jag dock för att min sambo är ointresserad av sex med mig, men han vill leva i vårt förhållande med hus, barn etc..

Tidigare var jag väldigt frustrerad och nedstämd över detta.. kände mig inte omtyckt nånstans...

Nu när jag har min älskare är jag en så mycket gladare och positivare människa. Jag äter kakan och har den kvar utan att skämmas över det.

Otrohet kommer alltid att vara ett väldigt känsligt ämne.. men det måste inte alltid vara så dramatiskt.

Det finns värre saker än att ha sex med någon annan.

• Anonym (Omg!!)
    Anonym (Rätt) skrev 2017-02-03 08:59:37 följande:

Jag är ungefär i samma situation som du. Har en älskare och mår grymt bra av det. Min älskare har jag dock för att min sambo är ointresserad av sex med mig, men han vill leva i vårt förhållande med hus, barn etc..

Tidigare var jag väldigt frustrerad och nedstämd över detta.. kände mig inte omtyckt nånstans...

Nu när jag har min älskare är jag en så mycket gladare och positivare människa. Jag äter kakan och har den kvar utan att skämmas över det.

Otrohet kommer alltid att vara ett väldigt känsligt ämne.. men det måste inte alltid vara så dramatiskt.

Jag men eller hur finns det det!! Jag mår fantastiskt av sex och bekräftelse. Det är vad jag behöver för att fungera! Och jag har alltid vart Översexuell jämnfört med mina män. Så varför inte ha två!?

Älskar sex, gärna typ två gånger och väldigt varierat. Älskar det här kärleksfulla och passionerade som jag får med min man. Och sen det här råa, hårda och brutala som jag har med min älskare. Två helt olika men så perfekt tillsammans! <3 Igår blev jag påsatt två gånger. En gång på morgonen och sedan på kvällen!!! Helt ljuvligt!!!
  • MrFlex
    Anonym (Rätt) skrev 2017-02-03 08:59:37 följande:

Att vara otrogen och att ha sex med någon annan behöver inte vara samma sak. Det går ju faktiskt att komma överens med sin partner och på så sätt slippa oärligheten.
    Just sveket och lögnen som otrohet är ger nog oftast mycket större skada än "att ha sex med någon annan".

Min fru skulle få ha sex med någon annan om hon ville. Hon skulle dock åka ut med huvudet före om hon gick bakom min rygg och var otrogen.
  • PeterGB3G
    Anonym (Omg!!) skrev 2017-02-03 09:53:31 följande:
    Jag men eller hur finns det det!! Jag mår fantastiskt av sex och bekräftelse. Det är vad jag behöver för att fungera! Och jag har alltid vart Översexuell jämnfört med mina män. Så varför inte ha två!?

Älskar sex, gärna typ två gånger och väldigt varierat. Älskar det här kärleksfulla och passionerade som jag får med min man. Och sen det här råa, hårda och brutala som jag har med min älskare. Två helt olika men så perfekt tillsammans! <3 Igår blev jag påsatt två gånger. En gång på morgonen och sedan på kvällen!!! Helt ljuvligt!!!
    Hej, du säger att du mår bra. Jag tror dig och förstår. Vet hur det känns.

MEN, vad händer när din man får reda på detta? Blir svårt att dölja in längden, saker kan hända som du inte kan kontrollera. Din älskares fru kan få reda på det och berätta för din man. Då förlorar du båda samtidigt. Din man, älskare och familj försvinner på ett ögonblick. Hur kommer du må då? Är du beredd att ta den risken?
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (Jy)
    C och A skrev 2017-02-02 21:33:33 följande:

Härligt!
    Du måste inte välja, inte än utan lev här och nu.
    sen kanske öppenhet är en väg....

Vilket svin du är, hoppas du råkar riktigt illa ut.

Svar på tråden Nu har det hänt....