• Anonym (Tessan_)

Klarar inte av folk som glor!!!

Vad tror ni det beror på, vill poängtera att det inte handlar om mig och att jag utseendemässigt inte utmärker mig på något speciellt utan överlag varför vissa människor glor så himla mycket, man ser när dom går på stan kör bil åker buss eller i kassakön när man handlar mat, så är det som dom är mer intresserade av andra okända människor än deras eget liv. Vissa människor bara glor precis hela tiden på andra. Varför gör dom det verkar precis som att dom inte har något intressant liv eller att komma med så dom bara glor på andra.

Vad tror ni det beror på?

• Svar på tråden Klarar inte av folk som glor!!!
  • John22

Varför är du så besatt av att andra glor? Vad tror du det beror på? Och varför håller du på och glor på folk i syfte att se huruvida de glor eller inte? Okända människor som du till synes är besatt av. Märkligt beteende, har du inget mer intressant att ägna dig åt?

• Anonym (Tessan_)
    John22 skrev 2017-02-04 14:47:42 följande:

Varför är du så besatt av att andra glor? Vad tror du det beror på? Och varför håller du på och glor på folk i syfte att se huruvida de glor eller inte? Okända människor som du till synes är besatt av. Märkligt beteende, har du inget mer intressant att ägna dig åt?

Lägg av, ge dig..
  • Långbenopluto

Folk är nyfiken helt enkelt och många har inte fått sin del av uppfostran.

Inget att hänga upp sig på.

• John22
    Anonym (Tessan_) skrev 2017-02-04 14:53:09 följande:
    Lägg av, ge dig..
    Ja, det var precis det som var budskapet.
  • Dixie

Detta är inget jag har upplevt - du menar alltså att folk generellt glor på andra människor och anledningen till detta är att de människor som glor har ointressanta liv?

Men för att se de att andra människor glor betyder ju det att även du glor?

Visst kan jag titta på andra människor när jag tex sitter på bussen - men nästan alla sitter ändå bara och tittar i sina telefoner..... men det är kanske det du menar med "intressant liv" att vara aktiv på sociala medier?

• Anonym (Tessan_)
    Froken Lokens skrev 2017-02-04 15:36:04 följande:

För att du ska kunna se om någon glor måste du glo själv. Så, varför glor du?

Vad menar du, om jag tex är och handlar och går och plockar i varor så står väl inte jag och glor? Jag handlar!!!!

Är du en sån som står och glor istället eller?
  • Dixie
    Anonym (Tessan_) skrev 2017-02-04 15:42:55 följande:

Vad menar du, om jag tex är och handlar och går och plockar i varor så står väl inte jag och glor? Jag handlar!!!!

Men om du går och handlar - hur vet du att andra bara står och glor på dig??
  • Anonym (Tessan_)
    Dixie skrev 2017-02-04 15:41:04 följande:

Detta är inget jag har upplevt - du menar alltså att folk generellt glor på andra människor och anledningen till detta är att de människor som glor har ointressanta liv?

Men för att se de att andra människor glor betyder ju det att även du glor?

Visst kan jag titta på andra människor när jag tex sitter på bussen - men nästan alla sitter ändå bara och tittar i sina telefoner..... men det är kanske det du menar med "intressant liv" att vara aktiv på sociala medier?

Du me...?

Jag förstår mig inte på sådana som er.. och uppenbarligen inte ni mig heller.
    Börjar med att kritisera att jag ska glo själv, smart....

Svar på tråden Klarar inte av folk som glor!!!