• jagärjagvemärdu

24 år och bor hemma - fråga mig vad du vill

Fråga på!

Gjorde en tråd till då den förra inte tillåter anonyma inlägg

• Svar på tråden 24 år och bor hemma - fråga mig vad du vill
  • Aniiee

Anonyma svar är alltid tillåtna under Anonyma Diskusisoner och i KR. Man behöver inte klicka i.

Med det sagt...

Bor du i Stockholm?

Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 83. Bara 17 kvar.
  • Anonym (Jag)

Jobbar eller pluggar du?

Betalar du hemma?

Hur är arbetet (städning m.m) fördelat?

• jagärjagvemärdu

Bostadsbrist.
    Bor ej i Stockholm men stor stad.
    För tillfället pluggar jag 50% på distans och jobbar fredagar. Betalar 10 % av min lön. Dammsuger och tvättar golv en gång i veckan, och sen vanliga saker som tömma diskmaskin, plocka undan osv.

• Anonym (F)

Menar du hemma som = med föräldrarna? När tror du att du kan flytta till något eget? Hur ser planeringen ut?

• Anonym (Jag)

Är du och dina föräldrar nöjd med situation?

• jagärjagvemärdu
    Anonym (F) skrev 2017-02-04 19:01:18 följande:

Menar du hemma som = med föräldrarna? När tror du att du kan flytta till något eget? Hur ser planeringen ut?

Ja, jag bor med föräldrar. Ingen aning, om 2-3 år kanske!
  • jagärjagvemärdu
    Anonym (Jag) skrev 2017-02-04 19:06:17 följande:

Är du och dina föräldrar nöjd med situation?

Tja, ibland och ibland inte.
  • Anonym (Nina)

Haha jag är 23 snart 24 och bor också hemma, det är väll inget konstigt med det? Jag vet att min mamma bara är glad åt att jag bor hemma, hur är det med dina föräldrar?

Jag pluggar i Stockholm, slipper bo i en dyr liten studentlägenhet vilket jag tycker är fantastiskt! :)

• Anonym (F)
    Anonym (Nina) skrev 2017-02-04 19:49:57 följande:

Haha jag är 23 snart 24 och bor också hemma, det är väll inget konstigt med det? Jag vet att min mamma bara är glad åt att jag bor hemma, hur är det med dina föräldrar?

Jag pluggar i Stockholm, slipper bo i en dyr liten studentlägenhet vilket jag tycker är fantastiskt! :)

Hur ser din plan ut för att flytta hemifrån? T ex står du i bostadskö, sparar pengar osv?
Svar på tråden 24 år och bor hemma - fråga mig vad du vill