Är du kär i din partner?
Nyfiken på hur många som är kära i sin partner efter flera år tillsammans, kommentera gärna vad ni valde att svara och hur länge ni varit tillsammans =)
Nyfiken på hur många som är kära i sin partner efter flera år tillsammans, kommentera gärna vad ni valde att svara och hur länge ni varit tillsammans =)
Efter tio års förhållande och två barn är jag fortfarande riktigt kär. Han intresserar mig mer än någon annan någonsin gjort. Alltid nya infallsvinklar på olika ämnen. Dessutom delar vi humor och den fysiska attraktionen är stark.
Ja, vi har varit ett par sedan 1999, har två barn och är varandras stora kärlekar.
Fler kommentarer tack!
Så fort jag blir kär i någon blir jag sårad! Har därför valt att bli ihop med ett säkert kort som inte skulle såra mig!
Kom igen och kommentera?!
Kom igen och kommentera?!
Jag har haft 4 samborelationer i mitt 32 åriga liv.
I mitt första förhållande försvann attraktionen efter mindre än 6 mån. Vi var ihop i 2,5 år och jag led när vi skulle ligga. I min andra relation försvann attraktionen efter 1 år typ. i mitt 3:e förhållande försvann attraktionen efter 1,5 år kanske..
Tror det är då mina känslor försvunnit. Det börjar med en känsla av ångest efter sex, och sedan vill jag inte ha sex mer.
Nu är jag i ett förhållande sedan 2 år. Vi har rätt sällan sex. Kanske 1 gång i veckan. Men jag är sååå kär och så attraherad!!! Men vi bråkar aldrig heller. Tror det där hänger ihop. Vi gnäller aldrig på varandra om något.
Jag har svårt att separera känslorna förälskad, kär och att älska någon. Förälskelsen är ju uppenbar och kraftig men sedan blir det svårare.
Jag älskar min fru och tror mig vara kär även om den känslan varierar lite med klimatet i förhållandet. Känner mig ganska okär när sexlivet blir dåligt men kär på nytt när det plötsligt blommar upp något litet ibland.
Jag är stört kär i min partner och kan fortfarande bli helt pirrig när jag ska träffa honom :) 6 år har vi varit tillsammans :)
Löjligt kär. Vi har varit tillsammans i åtta år.