Är det totalt ointressant hur stor kuken är eller hur den ser ut när den är slak?
Vill ha svar från tjejer bara.
Vill ha svar från tjejer bara.
Hur den ser ut i slakt tillstånd är helt betydelselöst för mig.
Hur stor den är i skarpt läge har däremot betydelse. Den får inte vara för "klen". Tjockleken är viktigare än längden, behöver inte vara en 20 centimetare men jag vill inte ha en kvist som vispar runt därinne
Spelar ingen roll
Slakt tillstånd har noll betydelse. Grov är viktigare än längd, men man vill ju inte ha en 10 centimetare direkt..
Hatar att jag inte blev skapt med en någorlunda grov kuk, så satans tråkigt att det inte finns något att göra åt det heller :(. Finns ju verkligen ingen som skulle uppskatta min smala :'( faaan!!
Hur den ser ut slak har ingen betydelse. Sen håller jag med ovanstående om att omkretsen är viktigare än längden!
Sen är det ju såklart prestationen det handlar om i slutändan... så det är ju inte "kört" bra för att man har en smal.
Sen är det ju såklart prestationen det handlar om i slutändan... så det är ju inte "kört" bra för att man har en smal.
Tror inte <14 cm är överdrivet vanligt. Allt på internet är inte sant.
Och ska man jämföra någon med mindre som vet vad han gör i sängen och med en som är stor och grov som kör kaninstyle genom hela akten, så väljer jag lätt den med mindre iaf
Tror inte <14 cm är överdrivet vanligt. Allt på internet är inte sant.
Och ska man jämföra någon med mindre som vet vad han gör i sängen och med en som är stor och grov som kör kaninstyle genom hela akten, så väljer jag lätt den med mindre iaf
Smal kuk = analsex
Normal = båda?
Grov = vaginalt
Enorm = flerbarnsmödrar?