• Anonym (Nojarn)

Är det totalt ointressant hur stor kuken är eller hur den ser ut när den är slak?

Vill ha svar från tjejer bara.

• Svar på tråden Är det totalt ointressant hur stor kuken är eller hur den ser ut när den är slak?
  • Anonym (Växare.)

När jag träffade min man så spanade jag in paketet som då var minimalt. Gissa min förvåning när han hade en rejält tilltagen kuk när det väl blev dags. Nä det viktigaste är hur den är vid stånd.

• Anonym (Tjej)

Klart det är bra om den ser fin ut men storleken är inte viktig. Men man vill ju inte ha fläckar och bölder och grejer.

Jag tycker för tjock är problematiskt. Min kille har det och det är synd att det är svårt med spontansex. Inte så jag skulle göra slut men hade gärna haft den smalare om jag fick välja.

Medelstorlek tror jag känns bäst.

• Anonym (al)

Nej det har ingen som helst betydelse, såvida den inte skulle vara "konstig" i bemärkelsen fel på (typ utslag eller nåt) 

Vet inte varför du undrar TS, men jag vet att rätt många (åtminstone yngre) killar tror att det är så viktigt om den syns genom byxtyget och liknande men det är mest i killens huvud i så fall. (och rätt osmakligt för den delen när killar försöker "bulla upp" så att det ska se större ut, men det brukar tack och lov mest hända under tonåren) 

• Anonym (al)
    i-o skrev 2017-02-06 02:56:16 följande:

Smal kuk = analsex
    Normal = båda?
    Grov = vaginalt
    Enorm = flerbarnsmödrar?

Är detta frågor? Vad menar du? 

Känns som märkliga frågor. Vad har "enorm" med flerbarnsmödrar att göra? 
    Och "smal" kan man väl ha till allt? 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Fuckmylife) skrev 2017-02-06 01:28:44 följande:
    När man läser kommentarer kring det här ämnet så är det väldigt svårt att tro att det inte är kört. 14cm i omkr verkar vara betydligt mer vanligt än det som påstås vara "normalt" och 14cm+ verkar också vara det som uppskattas mest när man läser kommentarer. 2-3cm i omkr är en stor jävla skillnad :(.
    Min man är grov. Han är över 14 +  cm i omkrets.
    Jag har varit med kanske 20 st och han är med råge den som är grövst av alla.
    Jag håller inte med om att 14 cm är speciellt vanligt. Det är snarare ovanligt enligt min erfarenhet. Nu har jag såklart inte mätt mina tidigare partners men en kvalificerad gissning är att de nog att de flesta legat runt 12 cm eller nåt sånt. Jag tycker att de seriösa undersökningar de gjort om ämnet stämmer ganska bra.
    Ett par har varit väldigt smala, kanske runt 10 cm eller så. Det funkar det också även om jag inte sticker under stol med att jag tycker det är skönare med lite grövre.
  • HasseA
    Anonym (Fuckmylife) skrev 2017-02-06 01:28:44 följande:
    När man läser kommentarer kring det här ämnet så är det väldigt svårt att tro att det inte är kört. 14cm i omkr verkar vara betydligt mer vanligt än det som påstås vara "normalt" och 14cm+ verkar också vara det som uppskattas mest när man läser kommentarer. 2-3cm i omkr är en stor jävla skillnad :(.
    Tja, om du har 2-3 cm i omkrets, då får jag lov att hålla med om att det inte var så mycket. Som blyertspennan jag har i handen, den är 1 cm bred, så 3 cm i omkrets. Det känns som något sorts missförstånd någonstans...
  • MammAmma

En slak penis är ointressant, så hur stor den är slak är också ointressant.

• Anonym (Fuckmylife)
    HasseA skrev 2017-02-06 16:15:37 följande:
    Tja, om du har 2-3 cm i omkrets, då får jag lov att hålla med om att det inte var så mycket. Som blyertspennan jag har i handen, den är 1 cm bred, så 3 cm i omkrets. Det känns som något sorts missförstånd någonstans...
    Du vet vad jag menar.. En skillnad på 2-3cm mellan 11/12cm och 14cm.
  • HasseA
    Anonym (Fuckmylife) skrev 2017-02-06 16:53:20 följande:
    Du vet vad jag menar.. En skillnad på 2-3cm mellan 11/12cm och 14cm.
    Okej, sorry - näe, jag var långt ifrån säker att du menade så. Jag har sett folk blanda ihop diameter med omkrets i dessa diskussioner förr.

Men om vi då tar 14 cm omkrets, det blir 4,5 cm i diameter. 12 cm blir 3,8 i diameter. Visst, 0,7 cm skillnad med det exemplet.

Men, jag skulle nog vilja hävda att andra parametrar blir betydligt viktigare än den skillnaden. Ens personlighet till exempel, och hur man lyckas tända sin kvinna på andra sätt. Med tanke på hur jäkla ofta man läser tex här på FL om karlar som är usla i sängen, inte lyssnar på sina kvinnor alls, inte läser av sina kvinnor alls, inte ens bryr sig om ifall deras kvinnor trivs eller inte, så har du alla möjligheter att bli en bättre älskare än väldigt många män.
Svar på tråden Är det totalt ointressant hur stor kuken är eller hur den ser ut när den är slak?