Är det totalt ointressant hur stor kuken är eller hur den ser ut när den är slak?
Vill ha svar från tjejer bara.
Vill ha svar från tjejer bara.
När jag träffade min man så spanade jag in paketet som då var minimalt. Gissa min förvåning när han hade en rejält tilltagen kuk när det väl blev dags. Nä det viktigaste är hur den är vid stånd.
Klart det är bra om den ser fin ut men storleken är inte viktig. Men man vill ju inte ha fläckar och bölder och grejer.
Jag tycker för tjock är problematiskt. Min kille har det och det är synd att det är svårt med spontansex. Inte så jag skulle göra slut men hade gärna haft den smalare om jag fick välja.
Medelstorlek tror jag känns bäst.
Nej det har ingen som helst betydelse, såvida den inte skulle vara "konstig" i bemärkelsen fel på (typ utslag eller nåt)
Vet inte varför du undrar TS, men jag vet att rätt många (åtminstone yngre) killar tror att det är så viktigt om den syns genom byxtyget och liknande men det är mest i killens huvud i så fall. (och rätt osmakligt för den delen när killar försöker "bulla upp" så att det ska se större ut, men det brukar tack och lov mest hända under tonåren)
Smal kuk = analsex
Normal = båda?
Grov = vaginalt
Enorm = flerbarnsmödrar?
Struntar helt i hur den ser ut i slakt tillstånd.
En slak penis är ointressant, så hur stor den är slak är också ointressant.