• OrchidLily

Spökstreck? med CB early

BIM Vilken dag som, kan ha varit igår men kanske också imrgn. (ÄLspruta togs för 15dgr sen). Fick neg på CB dig igår MEN tog ett early som tyvärr jag tror är ett spökstreck. Vad säger ni?

• Svar på tråden Spökstreck? med CB early
  • kvp23

Åh. Vad glad jag blir!! <3

Jag har bim+4-5

Detta är alldeles nyss med CB early,

Vad tror ni? Vågar vi skrika yippi

• OrchidLily
    kvp23 skrev 2017-02-09 16:13:59 följande:

Åh. Vad glad jag blir!! <3

Jag har bim+4-5

Detta är alldeles nyss med CB early,

Vad tror ni? Vågar vi skrika yippi

Åhhhh! Stort grattis! Åh <3 Det ÄR JU SÅ TYDLIGT!
  • orzia1
    OrchidLily skrev 2017-02-09 11:27:02 följande:

Alltså jag tycker verkligen det är ett streck, vilken BIM dag? <3

Tyvärr var mitt spök, mensen kom igår. :'( Får hoppas till nästa gång.

Beklagar att mensen kom. Jag har hört så många som får spökstreck på de testerna. Jag kör alltid på sådana billiga stickor och när jag fått plus på de så väntar jag typ en v så tar jag digitalt...

Lycka till nästa månad
  • Moas1

Hej! Jag gjorde test idag med cb early. Ska ha mens den 4 nov. Så vet att jag lite för tidig kanske. Dock är jag kluven på om det är ett svagt streck eller inte. Snälla hjälp vad tror ni?

• Anonym (..)
    Moas1 skrev 2017-10-30 14:41:41 följande:

Hej! Jag gjorde test idag med cb early. Ska ha mens den 4 nov. Så vet att jag lite för tidig kanske. Dock är jag kluven på om det är ett svagt streck eller inte. Snälla hjälp vad tror ni?

Jag fick likadant.. Är strecket lite blått eller är det bara grått utan färg i?
  • Anonym (..)
    Moas1 skrev 2017-10-30 14:41:41 följande:

fick du mens?
  • Anonym (..)
    Anonym (Vad tror ni?) skrev 2017-11-01 19:09:09 följande:

Ser ni något?

Jag ser lite. Är det ett lite blått streck eller grått?
  • Anonym (..)
    Anonym (Vad tror ni?) skrev 2017-11-01 19:43:20 följande:

De blåa hållet

Det är svårt läsa av dom tycker jag. När har du bim?
  • LillaAw

Fick med streck på dem. Väldigt svagt men kan se. Vågar dock inte tro något än då så många fått falska positiva test.. ser ni något?

• EmmaLouise93

Jag fick min "mens" i onsdags, den var väldigt trögstartad och jag började inte blöda förrän på torsdag kväll. Grejen är den att mensen kom 4 dagar för tidigt, vilket aldrig hänt förut då jag har väldigt regelbunden mens. Jag blödde i 3 dagar, inte jätte mycket men ändå inte jätte lite, och nu har det börjat avta... har endast lite bruna flytningar. Jag gjorde ett graviditetstest igår morse som visar väääldigt svagt positivt (se bilden)... jag undrar om någon kan hjälpa att tyda detta, jag blir snart inte klok på detta!

Svar på tråden Spökstreck? med CB early