Spökstreck? med CB early
BIM Vilken dag som, kan ha varit igår men kanske också imrgn. (ÄLspruta togs för 15dgr sen). Fick neg på CB dig igår MEN tog ett early som tyvärr jag tror är ett spökstreck. Vad säger ni?
BIM Vilken dag som, kan ha varit igår men kanske också imrgn. (ÄLspruta togs för 15dgr sen). Fick neg på CB dig igår MEN tog ett early som tyvärr jag tror är ett spökstreck. Vad säger ni?
Åh. Vad glad jag blir!! <3
Jag har bim+4-5
Detta är alldeles nyss med CB early,
Vad tror ni? Vågar vi skrika yippi
Åh. Vad glad jag blir!! <3
Jag har bim+4-5
Detta är alldeles nyss med CB early,
Vad tror ni? Vågar vi skrika yippi
Alltså jag tycker verkligen det är ett streck, vilken BIM dag? <3
Tyvärr var mitt spök, mensen kom igår. :'( Får hoppas till nästa gång.
Hej! Jag gjorde test idag med cb early. Ska ha mens den 4 nov. Så vet att jag lite för tidig kanske. Dock är jag kluven på om det är ett svagt streck eller inte. Snälla hjälp vad tror ni?
Hej! Jag gjorde test idag med cb early. Ska ha mens den 4 nov. Så vet att jag lite för tidig kanske. Dock är jag kluven på om det är ett svagt streck eller inte. Snälla hjälp vad tror ni?
Ser ni något?
De blåa hållet
De blåa hållet
Fick med streck på dem. Väldigt svagt men kan se. Vågar dock inte tro något än då så många fått falska positiva test.. ser ni något?
Jag fick min "mens" i onsdags, den var väldigt trögstartad och jag började inte blöda förrän på torsdag kväll. Grejen är den att mensen kom 4 dagar för tidigt, vilket aldrig hänt förut då jag har väldigt regelbunden mens. Jag blödde i 3 dagar, inte jätte mycket men ändå inte jätte lite, och nu har det börjat avta... har endast lite bruna flytningar. Jag gjorde ett graviditetstest igår morse som visar väääldigt svagt positivt (se bilden)... jag undrar om någon kan hjälpa att tyda detta, jag blir snart inte klok på detta!
Vad tror ni om detta?