• Anonym (Gubbjävel)

Traditioner är till för att bevaras!

Jag och min fru och våra barn var på Djurparken igår. Allt gick bra fram till lunchen. Vi brukar gå på djurparken på morgonen och lämna djurparken för att sedan äta lunch. I våran tradition brukar vi äta hamburgare efter ett besök på djurparken. Men idag valde frugan att krångla och ville ha köttbullar i gräddsås. Jag sa att det blir inget med det. Hon satte sig på tvären och började böla över att hon ville ha köttbullar i gräddsås. Det slutade med att vi satt i bilen eftersom jag låste in oss alla. Vi satt där tills dess att frugan gav sig. Till och med barnen började gråta av hunger och tyckte att mamma skulle ge sig. Men mamman gav sig inte och vi satt inlåsta i bilen som började kallna i 3 timmar. Jag var stenhård med att traditioner inte skulle brytas. Jag sa till barnen att man får fängelse om man gör det och blir straffad av gud. Barnen blev rädda och krävde att mamman skulle ändra sig och äta hamburgare som vi alltid gjort. Hur löser man ett sånt här problem? Traditioner håller man sig till men frugan tycker att man kan göra som man vill.

• Svar på tråden Traditioner är till för att bevaras!
  • Anonym (Ja du)

Vad har du för svår diagnos? Kan du inte klara av några förändringar? Ditt namn säger allt om dig.

• Nandez

Hoppas att du skämtar eller att detta är en trolltråd.

• Anonym (Fy)

Nu tror jag inte att detta är på riktigt.. men för sakens skull.

Jag hoppas att någon ringer soc och/eller polisen så att barn och fru får hjälp att komma bort ifrån dig.

• Anonym (fredag)

Märks att det är fredag

• Mandel

Jag tycker att viktig bit saknas för att kunna avgöra här.

Vilka djur tittade ni på? DU glömde att skriva det ts och det spelar en väldigt stor roll för hur din fru agerade!

Även hur gamla barnen är spelar stor roll!

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (ViSomGillarTjejLängdsTrådar)

Det enda som räknas är hur lång din fru är, hela Familjeliv svämmas över av trådar om korta tjejer.

Så hur lång är din fru, vet vi inte detta så kan vi inte svara på frågan.

• Anonym (fredag)
    Anonym (ViSomGillarTjejLängdsTrådar) skrev 2017-02-10 11:49:36 följande:

Det enda som räknas är hur lång din fru är, hela Familjeliv svämmas över av trådar om korta tjejer.

Så hur lång är din fru, vet vi inte detta så kan vi inte svara på frågan.

Vi får inte glömma kuklängdstrådar och feministtrådar.

Hur lång är din kuk och är din fru feminist?
  • Anonym (ViSomGillarTjejLängdsTrådar)

Sen undrar jag om ni har invandrat och om ni fick bidrag. Kanske har du varit otrogen och är ett svin?

Svar på tråden Traditioner är till för att bevaras!