• Cayman

Tjejer som gillar analt, finns det?

Jag är så grymt sugen på att få knulla en tjej i röven, men hur ska man göra för att lyckas hitta en tjej som gillar analsex? Vart finns dem? Existerar dem ens?? Jag är en man på 32 år men har aldrig någonsin haft analsex och inte träffat någon som gillar analt eller vill testa.

• Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?
  • Anonym (lite salt)

Ja det är klart det finns såna tjejer. Frågan är väl när i dejtingprocessen man tar upp frågan.

• Smecker
    Anonym (lite salt) skrev 2017-03-21 16:31:10 följande:

Ja det är klart det finns såna tjejer. Frågan är väl när i dejtingprocessen man tar upp frågan.

Förslagsvis 5s-3v innan du trycker in den.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Kan gilla det - ibland)

Gillar analsex men jag måste vara dj**kligt kåt innan. Och bara som en extra grej ibland. Jag måste liksom verkligen känna och vara upplagd för det annars kan det bli tvärtom. Analfixerade killar går oftast "bort" då det lätt blir lite för mycket i ett sånt sexliv.

Nu har jsg erfarit sex med fler samtidigt några gånger. Då blir det en sak som man testar från tid till annan. Ett av de bästa sexet jsg haft hade jag med två killar som båda var ganska så hämningslösa och inte ett dugg brydda av att en annan kille var med. Jag kände mig i helt i centrum för deras lustar. Det var klart nåt speciellt. Ett av de "bästa" ögonblicken var att samtidigt som jag blev tagen där även hade en av dem slickades i fittan. Det var härligt när det där djuriska hos dem kom fram och alla bara njöt.

• anton999999
    Anonym (Kan gilla det - ibland) skrev 2017-03-22 22:08:48 följande:

Gillar analsex men jag måste vara dj**kligt kåt innan. Och bara som en extra grej ibland. Jag måste liksom verkligen känna och vara upplagd för det annars kan det bli tvärtom. Analfixerade killar går oftast "bort" då det lätt blir lite för mycket i ett sånt sexliv.

Nu har jsg erfarit sex med fler samtidigt några gånger. Då blir det en sak som man testar från tid till annan. Ett av de bästa sexet jsg haft hade jag med två killar som båda var ganska så hämningslösa och inte ett dugg brydda av att en annan kille var med. Jag kände mig i helt i centrum för deras lustar. Det var klart nåt speciellt. Ett av de "bästa" ögonblicken var att samtidigt som jag blev tagen där även hade en av dem slickades i fittan. Det var härligt när det där djuriska hos dem kom fram och alla bara njöt.

Härligt att sådana som du finns. Försök förmå andra kvinnor att våga mer o ta intiativ så att de kan lyfta sin njutning till nya höjder istället för att vara så pryda.
  • Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (Anna B) skrev 2017-03-21 14:56:07 följande:

Jag älskar att få den i rumpan! Även min kille älskar det.
    Då vi bägge är BI och aktiva Swingers så blir det att vi ofta träffar andra som också gillar det!
    Finns inget häftigare än att bli knullad i röven av en kille som blir knullad i röven av en annan kille!!!

Det har vi 'nästan' gjort, dvs jag knullade min fru i en 'missionär' (ej analt) samtidigt som han knullade mig..
  • Anonym (Grov)
    AmandaNils skrev 2017-06-14 16:18:12 följande:

Jag älskar det.

Vad härligt. Hur gammal är du då? :)
  • AmandaNils
    Anonym (Grov) skrev 2017-06-14 16:22:38 följande:

Vad härligt. Hur gammal är du då? :)

Jag är 25 år gammal.
  • LionQueen88

Älskar analt, får kraftiga orgasmer av det. Både vanliga och fontäner.

• Anonym (Grov)
    AmandaNils skrev 2017-06-14 16:32:11 följande:
    Jag är 25 år gammal.
    Härlig ålder också då :). Har du testat att bli slickad i rumpan?
    Får man fråga var du bor?
Svar på tråden Tjejer som gillar analt, finns det?