Hur varmt har ni hemma?
Vi har något fel så det är drag och kalla golv, kallras vid fönstren.
Det brukar ligga över 21--22 grader nu är det runt 19-20
Vi har något fel så det är drag och kalla golv, kallras vid fönstren.
Det brukar ligga över 21--22 grader nu är det runt 19-20
Man ska mäta en meter över golvet.
Det är troligtvis något fel eftersom jag aldrig behövde ha elementen på förra året, det var alltid 20 grader där oavsett temp ute.
Jag måste ha runt 21 på termometern annars fryser jag.
Vi har 21 grader mitt i lägenheten där det inte är något drag eller kallras. Aningen kallare i de rum som har många fönster.
Skulle vi ha över 20 grader så skulle man ju tuppa av.............men det är ju en vanesak. Är man van med 18 typ och kallare än så på nätter och morgnar så känns 18 ganska lagom på dagtid. Ibland kommer man ju hem till folk som har sådär 22-23 grader och det är ju som att gå in i en vägg av värme så att de fryser när det sjunker till 20-21 är ju ganska förståeligt. Men vi skulle aldrig kunna ha det så.
Det här är en lägenhet från 2015.
Nu har vi 24 grader. Snart går vi upp mot 26. Förutom några riktigt varma toppar upp mot 28 riktigt varma sommardagar ligger vi kring 26 fram till hösten igen.
Det är jättevarmt. Rent vidrigt ibland, för man kan liksom inte klä av sig mer än vad vi gör.
Dom kommer imorgon och ska kolla.
La märke till en grej ikväll, returen på alla element är kalla, verkligen iskall.
Var hemma i 2 timmar ingen dök upp pga missförstånd hos dom som tog emot ärendet, ännu en helg med kalla golv.
Var nere i porten och kände på elementen där, där är returen ljummen eller lite mer än ljummen som det ska vara.