Tvärdumpad!! Hann bli kär ????????
Åh!
Om någon kan tänkas tyda vad som hände....
Jag träffade en man för 3v sedan.
Det kändes jättebra, vi sågs 5 ggr men jag hann falla för honom! Helt sjukt.
När vi sågs kände båda sån kemi! Vi kunde inte låta bli varandra, surrade om allt och det kändes fantastiskt.
Sista kvällen vi sågs så hade vi sex.. för mig klickade det otroligt bra. Han for hem för han skulle upp och jobba tidigt, han pussade på mig jättemycket innan han for och sa att han verkligen inte ville åka..
Dagen efter skickade jag ett sms, fick ett ord tillbaka som svar.
Hörde inte så mycket, han skickade något på eftermiddagen, skrev att han kände sig trött så vi skulle ses dagen efter..
Jag kände ju att nånting var förändrat, och dagen efter skrev han att han fick en känsla som överraskade honom att han inte ville ses mer... och sen var det bara så, inget mer med det, tväravslutat.
Han är 35 och inte haft nåt riktigt förhållande på 7-8 år! Han brukar backa, känns inte rätt, ov osv. Han skrev att det inte satt ho mig utan hos honom, men jag fattar inte vad som hände. Han skrev att vi kommer säga hej på ica men aldrig mer dejta...
Jag vänder och vrider och känner mig så knäckt för självkänslan tar ju stryk :( om jag tex inte såg ut som hans idealtjej naken... tappar man allt intresse då?