• Anonym (Lillamy)

Tvärdumpad!! Hann bli kär ????????

Åh!

Om någon kan tänkas tyda vad som hände....

Jag träffade en man för 3v sedan.

Det kändes jättebra, vi sågs 5 ggr men jag hann falla för honom! Helt sjukt.

När vi sågs kände båda sån kemi! Vi kunde inte låta bli varandra, surrade om allt och det kändes fantastiskt.

Sista kvällen vi sågs så hade vi sex.. för mig klickade det otroligt bra. Han for hem för han skulle upp och jobba tidigt, han pussade på mig jättemycket innan han for och sa att han verkligen inte ville åka..

Dagen efter skickade jag ett sms, fick ett ord tillbaka som svar.

Hörde inte så mycket, han skickade något på eftermiddagen, skrev att han kände sig trött så vi skulle ses dagen efter..

Jag kände ju att nånting var förändrat, och dagen efter skrev han att han fick en känsla som överraskade honom att han inte ville ses mer... och sen var det bara så, inget mer med det, tväravslutat.

Han är 35 och inte haft nåt riktigt förhållande på 7-8 år! Han brukar backa, känns inte rätt, ov osv. Han skrev att det inte satt ho mig utan hos honom, men jag fattar inte vad som hände. Han skrev att vi kommer säga hej på ica men aldrig mer dejta...

Jag vänder och vrider och känner mig så knäckt för självkänslan tar ju stryk :( om jag tex inte såg ut som hans idealtjej naken... tappar man allt intresse då?

• Svar på tråden Tvärdumpad!! Hann bli kär ????????
  • Henby137

Vad tråkigt! Men snubben låter inte som ett vidare kap när han beter sig så svinigt. Verkar mest som han var ute efter sex och nu har han tröttnat. Skit i honom och hitta någon bättre!

• Anonym (Lillamy)
    Henby137 skrev 2017-02-12 18:56:23 följande:

Vad tråkigt! Men snubben låter inte som ett vidare kap när han beter sig så svinigt. Verkar mest som han var ute efter sex och nu har han tröttnat. Skit i honom och hitta någon bättre!

Ja... han kanske var ute efter sex, men han verkade så himla reko.
  • Anonym (H)

Han var nog ingen kap ändå.

Tänk inte att det är nåt fel på dig / din kropp , det händer väldigt ofta att det är absolut inget fel på någon person , men kemin/känslorna saknas eller inte ömsesidiga.

Sen han är rätt svinig och hanterade situationen illa.

• Anonym (J)

Han är bara ett svin som var ute efter sex. De grabbarna brukar ljuga och göra vad som helst för att få någon i säng. Det är inget fel på dig och du har inte gjort något fel, du hade bara otur som träffade just det svinet.

• Anonym (Lillamy)
    Anonym (J) skrev 2017-02-12 20:33:09 följande:

Han är bara ett svin som var ute efter sex. De grabbarna brukar ljuga och göra vad som helst för att få någon i säng. Det är inget fel på dig och du har inte gjort något fel, du hade bara otur som träffade just det svinet.

Men han verkade inte så!

Supermysig familj har han, känner till dom sen innan, duktig, trevlig, rolig. Förstår att det verkar som han var ute efter sex... ???? Kan man bli rädd för att binda sig? Så när det började kännas bra kanske han övertänkte och ströp allting?
  • Kfbm1937

Förstår att detta är mycket jobbigt och du får ursäkta men du låter väldigt naiv och lite romantisk film-skadad. Han må ha en mysig familj men det innebär inte att han inte kan bete sig som ett svin ändå ( för jag antar att du inte tycker hans beteende är speciellt snällt?). En del killar gillar jakten på sex och när de har fått det är det inte lika roligt längre. Att han skulle vara rädd för att binda sig låter mer som att du ursäktar honom. Som min farmor brukade säga: om det går som en anka, låter som en anka och ser ut som en anka är det antagligen en anka. Hursomhelst är det hans förlust. Det finns massor av härliga killar därute som du kan ha det kul med!

• Anonym (albert)

Han fick ju knulla , sedan var det inte så kul längre . Jakten över sas. När ska ni kvinnor lära er!!!

• Anonym (Lillamy)
    Kfbm1937 skrev 2017-02-12 20:59:51 följande:

Förstår att detta är mycket jobbigt och du får ursäkta men du låter väldigt naiv och lite romantisk film-skadad. Han må ha en mysig familj men det innebär inte att han inte kan bete sig som ett svin ändå ( för jag antar att du inte tycker hans beteende är speciellt snällt?). En del killar gillar jakten på sex och när de har fått det är det inte lika roligt längre. Att han skulle vara rädd för att binda sig låter mer som att du ursäktar honom. Som min farmor brukade säga: om det går som en anka, låter som en anka och ser ut som en anka är det antagligen en anka. Hursomhelst är det hans förlust. Det finns massor av härliga killar därute som du kan ha det kul med!

Tack för ditt svar!

Det äter upp mig inifrån att jag tog av mig kläderna med honom för att sedan bli dumpad.. Känner mig osäker inför att göra det igen, jag är rädd att något med min kropp inte dög.
  • Anonym (amy)
    Anonym (albert) skrev 2017-02-12 21:06:13 följande:

Han fick ju knulla , sedan var det inte så kul längre . Jakten över sas. När ska ni kvinnor lära er!!!

Lära oss vad? Att män bara vill ha sex? Ska vi kvinnor lägga ner relationer helt?
  • Anonym (amy)

Ni klickade kanske inte lika bra sexuellt som personlighetsmässigt. Eftersom han dumpade dig efter ni haft sex.

Svar på tråden Tvärdumpad!! Hann bli kär ????????