Erbjuder de Kub för alla i Halland?
Nyinflyttad här och undrar hur det funkar med de?
Blir alla erbjudna kub, är de bara de över 35 eller har de inte alls?
Vart vänder man sig annars om man vill göra ett tidigt ul?
Nyinflyttad här och undrar hur det funkar med de?
Blir alla erbjudna kub, är de bara de över 35 eller har de inte alls?
Vart vänder man sig annars om man vill göra ett tidigt ul?
Jag ska Göra ett halvt kub om en månad. I Halmstad har de inte riktigt kommit igång med de hela så jag får ultraljudet men inte blodprovet. Var min barnmorska som tog upp det vid första samtalet. Så prata med din barnmorska :)
Jag ska Göra ett halvt kub om en månad. I Halmstad har de inte riktigt kommit igång med de hela så jag får ultraljudet men inte blodprovet. Var min barnmorska som tog upp det vid första samtalet. Så prata med din barnmorska :)
Jag vet att tudor tror jag de heter gör ultraljud för 1000kr, googla så får du upp :) jag har gjort ett på sjukhuset och sen ett i Falkenberg hos en privat gynkelog men var där för annat besvär :)
Ja det är lite för dyrt. Okej jag har haft missfall tidigare och även ett x så därav fick jag tid :) jag är i vecka 9, själv ? :)
Kungsbacka erbjuder kub för oss över 35, men vi måste göra det i Göteborg (eller annat landsting) eftersom de är under upplärning i Halland.
Kungsbacka erbjuder kub för oss över 35, men vi måste göra det i Göteborg (eller annat landsting) eftersom de är under upplärning i Halland.
Jag bor i Onsala, är i vecka 7 nu, ska göra KUB den 27 mars i Kungsbacka sjukhus, är 36 år
Jag bor i Västmanland och här får man inte kub. Jag åkte till Stockholm men mitt landsting betalar kostnaden.
Borde vara samma för er om ni åker till annat län och gör
Jag bor i Onsala, är i vecka 7 nu, ska göra KUB den 27 mars i Kungsbacka sjukhus, är 36 år
Halland är under upplärning fick jag till svar, så fick inget kub men lyckades få nupp i stället så jag är nöjd, :)
GrönaDuvan, japp dem ska göra kub i kungsbacka sjukhus Kvinnovården, dem sa att dem är under upplärning.