• Nipus81

sexfantasier, vad går ni alltid igång på?

Vill min tjej kåta upp mig så snackar hon lite dirty och ofta om att hon vill att någon annan ska knulla henne - då hon vet jag går igång på det. Sist när hon tog upp detta sa hon något i stil med att hon kunde gått hem med en man på senaste firmafesten och att han varit väldigt flörtig under kvällen och uttryckt att han ville knulla henne. När hon frågade vad jag tyckte hon skulle gjort så sprutade jag utan att hon knappt rörde mig nästan.. Hon log och sa  det där säger allt...

Så, som svar på TS fråga. 

• Nipus81
    Ztiff2 skrev 2025-05-08 19:29:44 följande:
    Fantastiskt, ännu bättre påriktigt när man får bilder skickade till sig ;) 
    Lutar åt det hållet. Hon har blivit mer och mer verbal och öppen för att ta steget. Hon har mitt medgivande och det vet hon om. 
  • Nipus81
    Anonym (vanlig man?) skrev 2025-05-12 16:55:41 följande:

Jag brukar föreställa mig min fru knulla med en annan man. Min fru är rätt sval i sängen och ger inte mycket gensvar till det jag gör. Visst, hon får orgasm (påstår hon) och visst, hon säger att allt jag gör är bra. Men det är svalt. Och initiativet kommer alltid från mig.

Så jag föreställer mig henne ha ett rejält knull med en annnan man och att jag då skulle få se en helt annan kvinna i sängen. Att hon njuter mycket mer högljutt än med mig och tar för sig på ett helt annat sätt. Och att hennes orgasmer får rummet att välta. Det tanken går jag igång på

Ha! Det är ju typ samma som för mig! Att någon knullar henne så hon njuter och kommer av enbart penetrationen  och att hon nästan skäms efteråt inför mig. Att hon njöt så pass mycket och att hon fick orgasm på ett sätt hon aldrig fått med mig och att hon fick det med någon annan man. 
Svar på tråden sexfantasier, vad går ni alltid igång på?