Är mitt graviditetstest positivt?
Gjorde precis ett test och jag ser 2 streck. Men teststrecket är väldigt ljust så jag blir osäker på resultatet. Någon som vet om det är positivt eller negativt?
Gjorde precis ett test och jag ser 2 streck. Men teststrecket är väldigt ljust så jag blir osäker på resultatet. Någon som vet om det är positivt eller negativt?
Jag tycker det ser positivt ut.. köp cb digital så slipper du undra:)
Haha, jag vet :) men har varit så svagt så jag tänkt att de inte är ngt, så o ösigt att slösa digitala. Men ville kolla så jag inte inbillade mig :D
Tog ett rfsu test i tisdags eftermiddag utan att ha "sparat" på kissandet bara för skojs skull så jag invänta mens.. helt plötsligt dyker ett svagt sträck upp så är lite chockad ännu ;)
Solklart positivt ju.
Så här var det med min snart treåriga dotter.
[img=/gallery/image/5308993/full_600/phpqlWxPM03572.
Jag vet haha men tror du kommer få minst 1-2 på cb. Mitt va myyyycket svagare med rfsu, knappt man såg och jag fick 1-2. Skulle inte bli förvånad om du fick 2-3 :)
Så här var det med min snart treåriga dotter.
[img=/gallery/image/5308993/full_600/phpqlWxPM03572.
Tror du?! Jag tycker de ser ganska svagt ut, trodde ett ATG att de va kört bara dör att de va så svagt, men har fortfarande inte fått mens.
Men tänkte vänta lite med digital, drygt o ta den för tidigt så att man bara vill köpa en till om allt går vägen ;)
Har du testat Apoteket hjärtats test, dessa är de.
Sist jag var gravid hade jag CB med sträck, och testade då när mensen var en vecka sen och fick jätte starkt.
De här CB tog jag imorse
Syns mkt bättre än på hjärtats iaf!
Men är ändå nojig, känner inte så mkt.
Kände i veckan mol, jätteömma bröst..
Nu är de ett annat slags mol som är svagt och lite mindre ömma bröst? :S
Fast man ser ju streck!
Fast man ser ju streck!
Tog nyss CB digital, så nu får jag väl ge med mig o tro att det är sant trots få symptom :)
Men de var de längsta 3 ministrarna i mitt liv ??????????????
Tog nyss CB digital, så nu får jag väl ge med mig o tro att det är sant trots få symptom :)
Men de var de längsta 3 ministrarna i mitt liv ??????????????
Fick troligtvis dessvärre missfall.
Blöder ganska mkt med menssmärta med knivskarpa toppar ????????
Antar att det blir som en mensblödnibg så ska vi försöka igen när det slutat och ser framemot nästa försök istället.
Hoppas det går bra för er alla andra <3
Grattis alla fina där ute
Hjälp! Har försökt bli gravid i 1,5 år och testat oändligt med negativa test. Nu har jag testat 4 st och dom alla visar super svagt positivt, jag vägrar tro på att jag är gravid då jag är så himla rädd för att bli besviken. Snälla hjälp??
Hjälp! Har försökt bli gravid i 1,5 år och testat oändligt med negativa test. Nu har jag testat 4 st och dom alla visar super svagt positivt, jag vägrar tro på att jag är gravid då jag är så himla rädd för att bli besviken. Snälla hjälp??
Hej! Dessa tester har jag gjort sedan tisdags, men imorse tog jag digitalt och de stod ?inte gravid? asså jag är så himla förvirrad.. tog ett senast igår eftermiddag som visade positivt