Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
Hej alla vackra kvinnor
Jag blir snart 34 och jag och min man har två gemensamma pojkar på 12 och 10 år (manen har en son till från tidigare förhållande)som blev på andra respektive tredje försöket , innan dom fick jag två missfall.Jag fick efter andra sonen bipolar sjukdom och anorexi .Tänkte att aldrig blir jag gravid igen men ändå hoppades.Blev helt oplanerad gravid i juni med helt rubbade mens ,men viste inte till vecka 10 då tog jag mediciner som man ska inte ta som gravid och foster var 4 veckor för littet om man tänkte på sista mens.Manen ville inte riskera med att få sjuk barn och med tårar i ögonen blev jag tvungen att avbryta ,den svåraste och mörkaste beslutet i mitt liv som jag ångrar med hela mitt hjärta.Nu det ända som jag och min man vill är att jag blir igen gravid,fick hjälp med anorexi och gick 10 kilo i vikt .Men nu det går inte kanske gud har strafat mig för allt som jag gjorde med mit liv och gav mig graviditet i mitt svåraste period.Så jag ber dagligen för ett nytt mirakel ,vi redan gjorde en utredning i Sophia hemmet där dom kolade mina hormoner och spermier på manen som är många och rörliga 70%.Läkaren är övertigad att jag blir gravid till sommaren annars påbörjar vi insemation eller IVF .Jag genomgick även hysteroskopi där dom tog bort små sammanväxningar och nu är allt fint i livmoder enligt läkarna,men mina mens cyklar är på 23 dagar och lutealfas på 10 dagar har aldrig haft sån förut och ingen ägglossning sekret ,helt enkelt vi inte kan vänta till sommaren .Gråter dagligen och inte kan förlåta mig själv ,utan ett barn till inte kan blir frisk igen,är sjukskriven och knappt går ut från huset ,kan inte blir en bra mamma till barnen som vi redan har ,bara tänker på den förlorade.
Det ända som jag vill är att föda en till ,jag kan ger mitt eget liv för den.
Önskar er alla att blir gravida om det är som ni vill