GrönaDruvan skrev 2017-02-15 09:06:27 följande:
Hej Nykär och ni andra!
Jag vet att jag inte borde skriva här och jag skrev ju även detta i den gamla tråden, men jag gör det bara av välmening för att ge er lite hopp!
Vi försökte ju få barn länge. Började försöka dec-14...i mars -16 blev jag gravid men det slutade i missfall i vecka 9... Blev gravid igen i september -16, men blev missfall lika fort som jag plussat ungefär...
Sen hände det! I oktober -16 blev jag gravid och är fortfarande!
Vi hade tänkt ge upp, hade kontaktat privat klinik för att betala för att få hjälp..det var vårat sista försök. Nästan två år tog det innan det blev och ville stanna!
Nu är jag i vecka 20 med lillebror..jag var gravid med enäggspojkar faktiskt men förlorade den ena i slutet på vecka 17 i en allvarlig komplikation som heter tts. Den ena överlevde inte operation även om båda pojkarna var helt friska. Det är tufft efter allt man gått igenom och en stor sorg, men nu kämpar vi på för brorsan i magen och jag vill med detta inlägg bara ge er alla lite hopp att det kan gå och jag önskar er all lycka till!!!
Tack för dina peppande ord. Och så roligt att det tog sig till slut. Kanske finns det hopp ändå. Känner att jag är på väg att ge upp. :( Augusti 2015 började vi bebisverkstaden, usch är ju en evighet sedan!