• LeiaBus2010

Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...

Just det! En fråga om älsekret.

Idag är det 4 eller 5e dagen som jag har äl flytningar! Och dom är inte nådiga!

JÄTTETJOCKA rikliga genomskinliga, sega, gummiliknande som man kan göra typ 10 cm broar av...

Verkligen mycket! Så har jag aldrig haft förut. Iaf inte den mängden i så många dagar. Nu är det 2 dagar sedan vi sexade. Det ser inte ut som sperma... någon som känner igen detta? Hur länge kan man ha älflytn. Egentligen?

Jag har som sagt molvärk som tusan och idag kom en dunderförkylning med huvudvärk. Är så trött så jag inte ens orkar ha sex. .. vågar man hoppas att det kan ta sig trots att det var 2 dagar sedan ? Jag vet att sperma kan leva upp till 5-7 dagar. Men man vet ju aldrig om man ens har äl.

Dessa sega rikliga genomskinliga flytningar. (Doftar inget)

Är.det normalt??

Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • LeiaBus2010

Vi körde lite sexan idag också utifall att... eftersom #66 var ett tydligt tecken :-P

• LeiaBus2010
    Orkide skrev 2017-03-05 07:58:34 följande:

Så då kanske du har äl nu?

Jag har definitivt haft äl!

Kolla dagens stegring!

Har fortfarande molvärk. Har haft sen den fertila perioden började. Och idag var älsekretet borta och mer mjölkvita. Så ägget släppte garanterar senast igår.

Vaknade med en sån extrem ryggvärk kl 3 i natt och kunde inte sova eller ligga bekvämt hur jag än vände och vred mig. Och då tempade jag även för det ska man ju göra när man vaknat.

Jag blev inte chockad när den ökat mer än 0.5 så då förstod jag att ägget släppt. Hade riktigt ond molvärk och en hemsk huvudvärk hela dagen igår. Så det var nog en rejäl blåsa som sprack o släppte ägget. Hua mig.
  • LeiaBus2010

Hur går det för er allesammans? Min äl kom några dagar senare än vad jag trodde just på cd 20. Enligt temp, flytningar och värk. Kändes rejält.

Är på cd 25 idag och molvärken har inte släppt. Den har istället ändrat sig i karaktär och är mer intensiv och "tung" liksom.

Nästan som kramper.

Bim-7-9 typ... tänkte testa på söndag.

Jag testade pos. På äl+7 och 8 med mina två flickor. Och på söndag är jag då på äl+9.

Helt galet att plussa så tidigt men jag bet ju att det går. Har två levande bevis

Nu käns det som ett tryck och magen är helt svullen... time will tell

• LeiaBus2010
    Nykär15 skrev 2017-03-10 08:18:31 följande:

Här kommer mensen som väntat igår på BIM. 

Ser fram emot tisdag när vi ska på uppstartsmöte för IVF, nu ger jag liksom upp att fixa det på egen hand. 

Så denna cykel blir ren, ingen stimulering och vi är bortresta över ÄL. Ska bli rätt skönt att bara få vara. Men hoppas bara inte cykeln blir för lång nu i stället...så jag kommer ha koll på när ÄL blir och självklart försöker vi, men kommer nog mer sikta på uppstarten än att hoppas för mycket på vårt allra sista egna försök....

Nä fy va trist

Jag blev lite dålig i magen idag..äl+7

Bim -5 eller -8. Ska testa på söndag.

Har ju fått plus tidigt två går förr med Mina flickor. Jag har alltid så in i hel**e med hormoner när jag är gravid.

Min första tjej hade till och med flytningar när hon föddes.

Då sa bM att det är mina hormoner i henne som måste ut.

Helt galet.

Lycka till nu Nykär Kram!
  • LeiaBus2010

Nykär & orkidé jag håller mina tummar stenhårt för er <3

??

• LeiaBus2010

Verkar som vi får göra ett nytt försök nästa månad

Bruna flytningar idag.. väldigt lite men ändå....

• LeiaBus2010

Alltså tjejer. Jag "blöder" bara brunt? Och inga mängder alls. Typ.Typ.som mörkbruna flytningar.

Ska jag tolka det som mens eller inte?

Skitdumt. ..

Jag la in det som "light" iaf... I ff appen.

Har haft sol ilningar i tappen. Och idag på morgonen var den låg men inte öppen....

• LeiaBus2010
    Nykär15 skrev 2017-03-16 15:06:36 följande:

Jag hade tolkat det som mens. Och din mens har väl både vart sparsam och frånvarande innan? Tycker verkligen du ska göra en ordentlig utredning !

Ja jag tolkar det som mens. .. men visst finns hoppet kvar så länge det inte kommer mängder.

Min mamma hade mens med två av sina 5 barn i 6-8 månader. Precis som vanligt.

Så därför blir man schizofren haha.

Jag är under utredning och har gjort titthål med... kanske behöver en äggledarspolning?
  • LeiaBus2010

Ja. I februari hade jag bara blod en dag sen brunt. Samma den sista december. Och i november ingen mens alls. Svårt... men vi har ändå prickat in äl den här månaden helt perfekt.

Antar att vi inte kan få ett gemensamt.

Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...