• FrökenNypon

Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...

Det ska inte bli tråkig stämning i gruppen.

Tror bara att nykär försökte berätta den fakta hon har.

Finns så mkt rykten på forum på nätet så svårt att finna fakta. Jag själv söker fakta på mina frågor och inte bara medhåll utan faktabas. Vi alla vill ju bara få och ge så bra info som möjligt för att vi alla vill bli gravida... :)

• FrökenNypon

Vill verkligen att det ska vara min tur denna omgång. Letar febrilt och "hittar" på symptom! ;)

I fredags på äl+7 fick jag synbortfall /virvlar framför ögat och lätt migränvärk. Tog alvedon o la mig så det inte skulle bli ett riktigt anfall. Inte haft sån migrän på två år. Sen igår äl+8 kom lite blod efter myset på kvällen. Skavsår eller nidblödning!! ;)

Lite hängig igår men idag pigg!

Hoppas så på att mensen ska utebli!

Väntar fortfarande på återkallelse till fert kliniken för att få höra våra provsvar från jan!! Så trööögt!

• FrökenNypon

Bim +1.

Kommer bli sååå besviken om mensen kommer imorrn /inatt...

men! har iaf fått tid till fert kliniken och få våra provsvar i mitten av maj. Får tänka på det som positivt!

• FrökenNypon

Jag är livrädd varje gång jag är på toa.

Molar i magen...

vågar knappt testa längre..! Kanske ikväll med mannen eller imorrnbitti.. är ju dock väldigt pessimistisk av mig så tror ju mensen kommer snart...

• FrökenNypon

Neg grav test ikväll. Ingen mens men det kör i magen.

Går det å lita på Billiga tester?! :(

Vill att det ska va min tur nu!

• FrökenNypon

Ja kan tänka mig att det blir dyrt...

tror inte vi kommer få så mkt hjälp av landstinget här heller om provsvaren är dåliga. Eftersom vi redan har två ungar :)

Men det ska iallafall bli skönt och se Om och Vad det är som kan va fel.. så får vi besluta efter det om det är slutkämpat eller inte....

hejja på orkide!

• FrökenNypon
    Nykär15 skrev 2017-05-04 12:55:15 följande:

Perfekt litet gryn med tickande hjärta, mätte 15,2 mm = 8+1, stämmer prick på dagen! Sååå lättad!! NIPT inkl UL om 2 veckor.

Va härligt! Grattis igen! :)
  • FrökenNypon

Idagvar vi på fert kliniken. Alla prover såg bra ut och även gyn undersökningen.

Dock har jag myom men efter undersökning med insprutad koksalt ( AJ !!) i livmodern tillsammans med Vul så konstaterade dom att myomet inte ska orsaka problem.

Så det bara att fortsätta köra.

Vi har bestämt oss för att inte gå vidare med ivf.

( skulle kosta 30000) men det är inte pengarna det ligger i.. utan allt "jobb" det medför.

Är det meningen med en trea så blir det. Vi kämpar på helt enkelt.

Mannen sa idag att han tillomed just nu önskar ännu mer att få en bebis nu än när vi började försöka för 1 1/2 år sen. :)

Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...