Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
Styrkekramar
Längtar till tisdag.... bim då. Denna väntan är jobbig ????
Alltså jag har typ växtvärk i livmodern, kanske svag mensvärk också.
Någon som känt så?
Bim -4
Bim -3. Gick på toa nyss och torka mig och när jag ska spela ser det ut som lite blod på pappret i toaletten.
Tror det är min mens som är tidig, så torkar mer för o se om det kommer mer men de gör det inte, stoppar upp tampong för o se om det kommer mer blod men det gör det inte.
Har panik. Vad fan kan detta va?
Bim -3. Gick på toa nyss och torka mig och när jag ska spela ser det ut som lite blod på pappret i toaletten.
Tror det är min mens som är tidig, så torkar mer för o se om det kommer mer men de gör det inte, stoppar upp tampong för o se om det kommer mer blod men det gör det inte.
Har panik. Vad fan kan detta va?
Och sen är det nog väldigt individuellt och därför säger alla olika. Bara för du har fått så tidigt betyder det inte att alla får det.
Sen påstod jag aldrig att det var en nid utan vart bara orolig och frågade om råd om någon visste vad det kunde vara.
Det finns ju möjlighet att du haft ägglossning senare än vad du tror och då kan det vara en nidblödning. Jag håller mina tummar för det. I februari var min ägglossning 7 dagar senare än vanligt. Jag blev gravid men tyvärr slutade det med skrapning då det var en ofostrig graviditet.
Kram på dig <3
Går bort från denna tråd nu.
Lycka till ni andra!