• FrökenNypon

Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...

Nykär15 skrev 2017-05-18 10:02:29 följande:

UL och provtagning för NIPT gjort, hörde hjärtat med min doppler i morse så var mycket lugnare inför ul idag.

Otroligt livlig krabat som var svår få på bild. 3,84 cm lång vilket motsvarade 10+5, men jag är 10+1 idag så fortsätter nog räkna det så. Det är inte lätt mäta exakt som hon sa såhär tidigt. Men allt såg perfekt ut enligt henne och liten utvecklades bra. Så gulligt se armar och ben vifta <3

Va mysigt! Skönt för dig!

Har ni berättat för syskonen?

Fick ni gratis nipt eller köpte ni privat? Här kostar det 7000 men det är det ju värt!!
  • FrökenNypon
    Nykär15 skrev 2017-05-29 14:44:40 följande:

Fick svar på NIPT precis och bebisen är FRISK!!!  Så otroligt lättad och lycklig att det inte går att beskriva med ord!! Nu kan jag nog börja njuta på riktigt och våga tro på att det nog faktiskt blir en liten kring Lucia  

Va skönt för er! Njut nu!
  • FrökenNypon

Hur går det för er?!

Bara jag kvar som inte blir på tjocken?!?

Jag har Äl idag och hoppas och vill verkligen på positivt besked i juni!!

Är ganska hoppfull ändå eftersom de inte såg nått fel med mig el min man på testerna.

Och jag menar. Rent statistiskt borde det va vår tur nu! Efter 1,5 år!! ;)

• FrökenNypon

Då kämpar vi på ett tag till då här i gruppen!

Jag hade en riktig dipp i början av året men nu ser det kanska ljust ut och jag har fått hoppet tillbaka.. hoppas på att sommaren ger oss en bebis :)

Ja. Nykär. Det är kul o berätta för alla kan jag tänka. Men oxå mysigt att ha hemlisen själva :)

Här kommer alla bli riktigt chokade om vi blir gravida tror jag. Vi alla trodde ju vi var färdiga ;)

• FrökenNypon
    vinterbebis12 skrev 2017-06-09 21:00:36 följande:

Va mysigt nykär!

Här blev det precis minus efter vårt fjärde IVF-försök för att få en trea. Nästa försök blir först efter sommaren...Olidlig väntan...

Åh nej beklagar sorgen!

Kämpa på och försök också njuta o hämta kraft av sommarmånaderna!
  • FrökenNypon

Hejhej

Bim -5 och jag känner mig lite mer skengravid än andra omgångar! :) svullen o det sticker i livmodern..

tiden sniglar sig fram.. jag vill så gärna! Men är inte beredd på ett neg grav test än.. väntar heller på negativt besked på naturlig väg...

• FrökenNypon

Tack! Vi är så glada! Tänker njuta fullt ut från början och bara tänka positivt! För det är jag värd! ;)

Men jag vill ta Nipt.

Nykär - vilken vecka gör man det i? Hur funkade det för er tyckte du?

• FrökenNypon

Tack!

Ja det blir nipt efter semestern.

Efter 1 1/2 års försök hade jag gett upp lite o blev chockad av positiva strecket. Tänkte bara ta det så jag visste hur det blev med alkoholen till midsommarfirandet :)

Nu blev det vita lögner och bilen till midsommarfirandet ;)

Kunde vi efter så lång tid så tror jag fler av er plussar nu i sommaren! :)

• FrökenNypon

Kämpa på brennaV !!

vi hade nästan gett upp när plusset kom med en chock.

Tänk på att sommaren ger mkt ny härlig energi och förhoppningsvis ett pluss i kanten :)

Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...