LeiaBus2010 skrev 2017-04-11 06:48:58 följande:
Vad tror ni?? Jag fick en chock för jag såg det direkt!
Var kvar efter 5 min.
Syns mer i verkligheten än på bilden som syns här såg jag efter att ha lagt upp i annan tråd.. jag är helt skakis. ..
Brukar cb + visa spök? Så tydligt och direkt?
Något ser jag, men jag litar inte på CB alls, har sett alldeles för många spök på dem i trådar här. Så jag tycker du ska köpa nån annan sticka, Perdictor Early visar tidigt och ger sällan spök. Håller tummarna nu!
Våra barn är 6 och 9 år, och jag kommer bli den där mamman som är 40 år med spädbarn. Tycker det är skönt att de stora är så pass stora så de är lite självgående med kompisar osv. Men där känner man ju olika! Träffade ju min stora kärlek när jag trodde att det inte blev några mer barn...men längtan var för stor och jag har alltid kunnat tänka mig tre. Sa när minsta föddes att jag tar sista beslutet när jag blir 40, och det verkar ju bli en till 
Elliex skrev 2017-04-11 07:52:28 följande:
Svårt att se som sagt. Hoppas det är ett plus!
Såg dock att du är på bim -7, är inte det lite tidigt att ta gravtest då? Eller kan man göra det? Är själv på bim -8 så då kanske man kan testa snart såfall :)
Jag tror hon är på BIM-6, och jo, det är tidigt. Jag har aldrig sett före ÄL+10 innan, men denna graviditet såg jag svagt men tydligt redan på ÄL+9, alltså BIM-5. Men tror det är väldigt ovanligt se så tidigt, men om ägget fäste tidigt så visar det ju plus tidigare förstås. Jag hade ju nidblödning som började på ÄL+3 denna gången, så mitt fäste ju tidigt iaf. Men att det var nidblödning visste jag ju inte med säkerhet förrän jag fick plus förstås. Kunde ju vart en vanlig mellanblödning med bara.