• Anonym (pin)

Hur kommer jag över att jag gjorde på mig inför killen?

På semester på Malta och var ute sent igår kväll i Birkirkara som är en labyrint av tättbebyggda hus och små smala gator. Jag och pojkvännen bor på hotell i Melliha som ligger mer norrut, och nattbussarna dit går typ nästan aldrig. Vilken varken jag eller killen visste. Blev panikbajsnödig och försökte hitta någon restaurang att få låna toan hos, men allt är stängt och i Birkirkara finns inte ett enda grönområde. Det är asfalt bebyggelse precis överallt. Varenda kvadratmeter. Och folk är i rörelse överallt.

Innan det här hände trodde jag det var omöjligt att som vuxen bajsa på sig om man inte hade diarré eller var magsjuk. Jag tror de allra flesta människor aldrig blir så bajsnödiga som jag var under sin livstid. Så fort man försöker hålla tillbaka blir det som att bajset går tillbaka upp mot magen och så får man en kramp som gör sjukt ont. Till slut är det fysiskt omöjligt att hålla sig.

Jag trodde ju själv att det inte var möjligt, så vi ringde efter taxi alldeles för sent (bussfan kom aldrig, fick veta sen att bussarna på Malta kommer och går lite som de vill). Innan den han komma gjorde jag på mig. Inför min kille på semestern. Och det stank ju, så folk som gick förbi vände sig om och kollade. Killen fick förklara för taxichauffören vad som hade hänt och taxin körde hem oss med öppna fönster.

Jag vet, jag ska skratta åt det men jag kan fan inte. Jag vet inte om jag någonsin kommer komma över detta, känns som ett trauma har bildats. Hur ska jag tänka för att komma över detta? Kan ju inte skylla på diarré, fylla eller att jag var sjuk. Sitter fortfarande på hotellrummet nu dagen efter och har ingen lust att göra något annat än att ligga till sängs.

• Svar på tråden Hur kommer jag över att jag gjorde på mig inför killen?
  • Nyfikna72

Gjort är gjort, inte mycket att göra nåt åt. Gå vidare bara för det gör alla andra.

• Anonym (MS)

usch vad jobbigt.

Har kissat ner mig på en dejt en gång för länge sen. Var urjobbigt det med men man kommer över det och killen brydde sig inte. Släpp det och gå vidare.

• Påven Johanna II

Ligga till sängs på rummet förstör väl resan betydligt mer än att du sket på dig, det är ju ur världen nu. Byxor kastade eller tvättade och du duschad.

• Anonym (pin)
    Påven Johanna II skrev 2017-02-14 10:38:36 följande:

Ligga till sängs på rummet förstör väl resan betydligt mer än att du sket på dig, det är ju ur världen nu. Byxor kastade eller tvättade och du duschad.

Ja jag vet, men det är ju det psykologiska som är svårt. Inbillar mig galna saker nu som att folk kommer känna igen mig när jag går ut och skratta och peka på mig osv.

Och även om killen var snäll och så, ja, det är ju så sjukt pinigt!! Han har inte sagt något om det idag, men jag undrar vad han tänker.
  • Påven Johanna II
    Anonym (pin) skrev 2017-02-14 10:52:11 följande:

Ja jag vet, men det är ju det psykologiska som är svårt. Inbillar mig galna saker nu som att folk kommer känna igen mig när jag går ut och skratta och peka på mig osv.

Och även om killen var snäll och så, ja, det är ju så sjukt pinigt!! Han har inte sagt något om det idag, men jag undrar vad han tänker.

Säg det till honom då, att det känns pinsamt och ta det vidare därifrån. Inte värt att sura sönder resan för om du frågar mig. Ni känner väl varandra? Nu känner ni varandra lite till. Nu vet jag inte hur gamla ni är eller om relationen är seriös, men om det är honom du tänker skaffa barn med så är det ju praktiskt att premiärskitningen redan är överstökad.
  • Anonym (pin)
    Påven Johanna II skrev 2017-02-14 12:10:02 följande:
    Säg det till honom då, att det känns pinsamt och ta det vidare därifrån. Inte värt att sura sönder resan för om du frågar mig. Ni känner väl varandra? Nu känner ni varandra lite till. Nu vet jag inte hur gamla ni är eller om relationen är seriös, men om det är honom du tänker skaffa barn med så är det ju praktiskt att premiärskitningen redan är överstökad.

Hahaha, tack Johanna! Glad

Vi har varit ihop ett halvår, han är 25 och jag är 19. Klart vi känner varandra, men vi kanske inte är så tighta än att vi kan prata om precis vad som helst.

Vad ska jag säga liksom? "Öh, jo du vet jag bajsa på mig... vad tycker du om det?"

Jag måste hitta ett sätt att inleda!

• LAzon

Men å, så himla typiskt och jag förstår att du tycker det är sjukt pinsamt. Men du, jag tror han tycker rätt synd om dig oxå...jag tycker du kan säga som det är, dvs att du tycker det är pinsamt och känns väldigt jobbigt för dig...Du får en kram från honom och kommer så småningom över det :)

• Anonym (Stackare)

Förstår att det känns jobbigt, men kan ju "trösta" med att det har hänt flera som jag känner. Då oftast pga magsjuka eller mediciner, men ändå.

Ingen kommer att känna igen dig!

Försök på nåt sätt att inte göra sån stor grej av det utan säg rätt ut till din kille att du mår dåligt av det som hände osv.

• Anonym (209)
    Skrattande
    HAHA!

Förlåt men det här var kanske det roligaste jag hört!! Fyfan ångesten att behöva åka taxi efteråt! Lider med dig TS..men kan inte låta bli att skratta åt dig. Passar i en Ben Stiller-rulle.
  • Anonym (pin)
    Anonym (Stackare) skrev 2017-02-14 20:03:50 följande:

Förstår att det känns jobbigt, men kan ju "trösta" med att det har hänt flera som jag känner. Då oftast pga magsjuka eller mediciner, men ändå.

Ingen kommer att känna igen dig!

Försök på nåt sätt att inte göra sån stor grej av det utan säg rätt ut till din kille att du mår dåligt av det som hände osv.

Jamen att sharta är ju en sak, det kan man blogga om! Självaste Blondinbella shartade ju ner sig på en bro då hon cyklade på grund av laktosintolerans. Glad

Men att bajsa på sig som vuxen utan att vara lös i magen... det är nog bara lilla jag som har gjort! Vill bara bort från Malta nu, ön är liten och det känns som att halva befolkningen vet om den där dumma tjejen från Sverige som inte kunde hålla sig.
    Anonym (209) skrev 2017-02-14 20:30:58 följande:
    HAHA!

Förlåt men det här var kanske det roligaste jag hört!! Fyfan ångesten att behöva åka taxi efteråt! Lider med dig TS..men kan inte låta bli att skratta åt dig. Passar i en Ben Stiller-rulle.
    Tack för den du! Värsta ångesten var ändå inte taxin, det var tillfället då jag kände att jag inte skulle klara det.
Svar på tråden Hur kommer jag över att jag gjorde på mig inför killen?