Hur kommer jag över att jag gjorde på mig inför killen?
På semester på Malta och var ute sent igår kväll i Birkirkara som är en labyrint av tättbebyggda hus och små smala gator. Jag och pojkvännen bor på hotell i Melliha som ligger mer norrut, och nattbussarna dit går typ nästan aldrig. Vilken varken jag eller killen visste. Blev panikbajsnödig och försökte hitta någon restaurang att få låna toan hos, men allt är stängt och i Birkirkara finns inte ett enda grönområde. Det är asfalt bebyggelse precis överallt. Varenda kvadratmeter. Och folk är i rörelse överallt.
Innan det här hände trodde jag det var omöjligt att som vuxen bajsa på sig om man inte hade diarré eller var magsjuk. Jag tror de allra flesta människor aldrig blir så bajsnödiga som jag var under sin livstid. Så fort man försöker hålla tillbaka blir det som att bajset går tillbaka upp mot magen och så får man en kramp som gör sjukt ont. Till slut är det fysiskt omöjligt att hålla sig.
Jag trodde ju själv att det inte var möjligt, så vi ringde efter taxi alldeles för sent (bussfan kom aldrig, fick veta sen att bussarna på Malta kommer och går lite som de vill). Innan den han komma gjorde jag på mig. Inför min kille på semestern. Och det stank ju, så folk som gick förbi vände sig om och kollade. Killen fick förklara för taxichauffören vad som hade hänt och taxin körde hem oss med öppna fönster.
Jag vet, jag ska skratta åt det men jag kan fan inte. Jag vet inte om jag någonsin kommer komma över detta, känns som ett trauma har bildats. Hur ska jag tänka för att komma över detta? Kan ju inte skylla på diarré, fylla eller att jag var sjuk. Sitter fortfarande på hotellrummet nu dagen efter och har ingen lust att göra något annat än att ligga till sängs.