Alla hjärtansdag
Jag kan förstå folk som skriver att det inte firiar och jag älskar inte min pojkvän mindre bara för att det är alla hjärtans dag men det är bara något speciellt man gör just den dagen.
Jag kan förstå folk som skriver att det inte firiar och jag älskar inte min pojkvän mindre bara för att det är alla hjärtans dag men det är bara något speciellt man gör just den dagen.
Har aldrig förstått meningen med att fira nån random dag sådär bara. Som tur är så slipper jag fira, då frugan tycker likadant :)
[/quote]
[quote=77412583][quote-nick]fluu skrev 2017-02-14 19:02:40 följande:[/quote-nick]Vi är också kära varje dag och firar inte idag.
Idag är bara en vanlig dag. Jag älskar inte min kille mer eller mindre idag än alla andra dagar och jag visar honom inte min kärlek på nåt annat sätt än alla andra dagar.
Varför då?
För att det är Alla hjärtansdag.
För att jag brukar köpa presenter och det kan man kanske inte göra vartenda dag. Jag gör det på alla hjärtansdag, födelsedag och julafton och då gör jag det med kärlek för att jag älskar min pv
Så om dom hittar på en ny dag som heter present-dagen så kommer du börja köpa presenter den dagen?