• Anonym (Xx)

Inte lätt och ha stor kuk eller tjejer vad säger ni

Hejsan!

Många säger att en välutrustad man har lättare och få ligg men det är så kanske!

Men det är inte så alltid så lätt för det finns inte många som vill ha 24x18cm i sig

Många kvinnor blir impade att den är så stor men många blir sugna men vågar ej irl

Sen att man gillar bdsm o är dominant

• Svar på tråden Inte lätt och ha stor kuk eller tjejer vad säger ni
  • Anonym (Pppp)

Men herregud, mår du bättre av att skriva om din stora kuk i varje tråd? Patetiskt

• Anonym (Kvinna 20)

Oj oj oj, stor kuken är igång igen.

"Sen att man gillar bdsm o är dominant" Yes, daddy!

• Anonym (Xx)
    Anonym (Kvinna 20) skrev 2017-02-15 09:15:21 följande:

Oj oj oj, stor kuken är igång igen.

"Sen att man gillar bdsm o är dominant" Yes, daddy!

Oj kvinna 20 igång

Måste gilla stor kuk va?
  • Anonym (Nina 19)
    Anonym (Xx) skrev 2017-02-15 09:27:59 följande:
    Oj kvinna 20 igång

Måste gilla stor kuk va?
    Hej jag vill och är ledig ikväll. kl 20:00 kommer jag att sitta på trappan vid medborgarplatsen. Jag väntar på dig i 15 minuter. Fixa ett rum på hotell malmen till oss innan.
    jag är blond med långt hår och ca 170 cm lång och smal. Jag ska höra om min kompis som också är 19 år (snygg) också vill testa en sån bamsing och följa med oss ( trekant).
    Fråga mig om jag vet hur man tar sig till globen så vet jag vem du är.

vi ses ikväll!
    puss!
    /Nina
  • Anonym (Kåtlisa)
    Anonym (Nina 19) skrev 2017-02-15 09:57:50 följande:
    Hej jag vill och är ledig ikväll. kl 20:00 kommer jag att sitta på trappan vid medborgarplatsen. Jag väntar på dig i 15 minuter. Fixa ett rum på hotell malmen till oss innan.
    jag är blond med långt hår och ca 170 cm lång och smal. Jag ska höra om min kompis som också är 19 år (snygg) också vill testa en sån bamsing och följa med oss ( trekant).
    Fråga mig om jag vet hur man tar sig till globen så vet jag vem du är.

vi ses ikväll!
    puss!
    /Nina
    Vänligen tag med en linjal och ett måttband.
    Ser fram emot att höra om det finns någon sanning med måtten eller om det är rena fantasier så som det brukar vara i dessa sammanhang.
  • Anonym (?)

Ska det vara "stor kuk-trådar" nu istället för de myriader med "liten kuk-trådar" som varit ett tag. Man orkar snart inte vara på detta forum längre, tycker verkligen det sjangserat sen jag gick med för 4 år sen. 

• WireLess
    Anonym (?) skrev 2017-02-15 10:38:32 följande:

Ska det vara "stor kuk-trådar" nu istället för de myriader med "liten kuk-trådar" som varit ett tag. Man orkar snart inte vara på detta forum längre, tycker verkligen det sjangserat sen jag gick med för 4 år sen. 

mm, för att inte tala om tjej, liten till växten trådar!
    Borde skapas ett speciellt forum för komplex eller skryt gällande kuk och längd under psykiskt ohälsa!
  • Anonym (Xx)
    Anonym (Nina 19) skrev 2017-02-15 10:34:48 följande:

Ok synd! Nej jag inte intresserad av nån sexchatt! Jag vill testa hur mycket jag klarar av att få i mig innan jag förlovar mig och stadgar mig med min pojkvän i sommar. Det är nu eller aldrig tyvärr!

Ok ska upp där o jobba i mars kanske
Svar på tråden Inte lätt och ha stor kuk eller tjejer vad säger ni