• Anonym (Undrande)

Frågetråd! Sex på morgonen eller på kvällen?

Vad föredrar ni? Sex på morgonen när man vaknar, eller på kvällen när man går till sängs?

Svara gärna med kille/tjej samt ålder också.. :)

Jag börjar:

Kille på 35 år som föredrar sex på kvällen när man lägger sig. Alltid gjort!

På morgonen vill jag helst inte kladda ned mig. Vaknar ofta hungrig dessutom, och vill antingen ligga och dra mig på morgonen, eller helt enkelt gå upp och duscha/äta frukost. Många tjejer jag haft har varit tvärt om. Bara kramas på kvällen, och sedan sex på morgonen innan man går upp och sätter igång med dagen.

• Svar på tråden Frågetråd! Sex på morgonen eller på kvällen?
  • Moneece

Tjej, 26 år, jag föredrar på kvällen eller mitt på dagen :) När möjligheten finns ;) (vi är små barnsföräldrar så vi tar alla chanser vi får)

• Leostar

föredrar morgonen om jag måste välja... men helst både och. :)

Man, 40.

• livserfaren

Absolut sex på morgonen har alltid varit som kåtast då verkar vara likadant för tjejen vi är morgonpigga o kvällströtta.

• Anonym (Undrande)

TS igen:

Sex på dagen funkar för mig också vill jag tillägga! Nästan så det är det jag föredrar sex dagtid, men i valet mellan morgon och kväll vinner kvällen lätt. I alla fall nio ggr av tio.

Jag är mer "dirty" i mörkret på kvällen skratt.... Tycker också det är skönt att somna tillsammans efteråt. Efter att ha tömt sig så att säga.. Men en del tjejer vaknar till och blir i stället pigga efter sex. Tänk att vi är så olika?

• Anonym (Uhvh)

Tjej, 25. Är så sjukt trött på morgonen så väljer "tidig" kväll. Vid 20 när barnen somnat. Sen vill man duscha och krypa upp i soffan och ta kväll.

• Anonym (Karl)

Alltid kvällen.
    Min fru har fibromyalgi och har alltid ont i kroppen. Allra sämst på morgonen. 
    Dessutom vill vi gärna vara nyduschade och fräscha när vi har sex.
    (Man 60 år)

• riboflavin

Kvinna 34, kvällen absolut men lever med en man som är tvärtom så vi får kompromissa.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Hs)

På kvällen/natten. Gillar verkligen inte morgonsex, aldrig gjort. kvinna 23

• Anonym (Undrande)
    Anonym (Hs) skrev 2017-02-16 09:28:36 följande:

På kvällen/natten. Gillar verkligen inte morgonsex, aldrig gjort. kvinna 23

Nej jag gillar inte heller morgonsex. Aldrig gjort!

Sen visst.. Nån gång då och då kan det hända att jag varit med om fantastisk bra sex även på morgonen. Vid nåt tillfälle har det varit en bra start på dagen som gett energi!

Men allmänt så NEJ!

Däremot hade jag en gång när jag var jätteung en tjej som jag ibland sov över hos. Där hade vi nästan alltid sex på kvällen, men även på morgonen. Men då vaknade vi till först.. Vi låg och pratade i sängen och läste lite. Man hann vakna till! Sen åt vi frukost och diskade i lugn och ro och borstade tänderna och sånt. Hungerkänslan i magen försvann..

Man han vakna till och få på sig lite kläder (som man sen kunde ha händerna under och sedan få ta av...) och sen gick vi alltid in i sovrummet hos henne och pippade som små kaniner innan vi bäddade och duschade och fortsatte med dagen som vanligt. DET var en bra rutin!

Men jag längtar aldrig efter sex på morgonen. Men på dagen funkar!
  • Anonym (kwälla)

Jag helst och gärna på kvällen...hon gärna på morgonen...men just nu mest p.g.a att våra barn lägger sig sent och vi har sovrum på samma våning :)...men det kompromissas en del. Vi är dock lite olika. Jag morgonseg och hon lite mer morgonpigg.

Svar på tråden Frågetråd! Sex på morgonen eller på kvällen?