• Mimmi777

Min sambo vill knulla

Hej!

Jag är en tjej på 22 år. För ca: 2 årsedan träffade jag min nuvarande sambo. Vi bor i en lägenhet tillsamans och har inga barn.

Han är rätt öppen av sig och är inte så blyg av sig.

Igår kväll runt 11 tiden så hände något jag aldrig skulle tro.

Vi skulle gå och lägga oss och jag brukar bara ha trosor på mig när jag sover.

Precis när jag skulle somna lägger han sin hand på min rygg. Jag säger ingeting och gör inget. Då hans hand flyttas längre ner. Jag säger inget då ihäller. Tills handen hamnar under mina trosor.

Då säger jag stopp! Jag vill inte.

Han slutar och jag känner mig lite obekväm men endå lugn. Ca: en kvart senare så rör han mig där igen. Jag säger till lrriterat: Lägg av, respektera.

Han frågar varför vill du inte knulla.

Jag svara: Jag vill bara inte, acceptera.

Han säger: Jag vill!

Jag svarar inte.

Han tar sin hand dit igen.

Jag säger så här: Lägger du din hand där en gång så får du en käftsmäll.

Han improviserar bara mig och han fortsätter så jag smäller till han på käften.

Då slutar han ett tag sen tar han på mig där igen.

Jag blir sur och irriterad så jag reser mig upp, fattar tag i min kudde och täcke och går in i vardagsrummet och lägger mig på soffan.

På morgonen vid kl: 9 åt vi frukost. Vi sa ingeting till varandra. Det var riktigt stelt när vi fick ögonkontakt med varandra.

Han såg väldigt sur och arg ut.

Jag kunnde inte hålla mig så jag frågade han varför han var sur?

Han svarar mig skit otrevligt att ska jag vara sån som jag var igårkväll så vill inte han ha med mig att göra.

Jag bara: någon som har vaknat på fel sida.

Han blev jättesur och bara: ska du ha en sån attityd så kan du dra åt helvete.

Jag blev lika irriterad så jag sa så här: vad är det med dig? Jag ville inte. Kunnde du inte bara respekterat det första gången jag sa nej.

Nej! JAG VILL!! Sa han som en barnrumpa.

Sen prata vi inte mer om det men jag har tänkt på det.

Ska det ens vara så?

• Svar på tråden Min sambo vill knulla
  • Mimmi  777
    Lena skrev 2017-02-19 09:06:23 följande:

Hans hot gör det ännu viktigare att lämna så snabbt som möjligt

Jag har tänkt lämna honom om han fortsätter så.

I fortsättningen sover jag på soffan i vardagsrummet.
  • Mimmi  777
    Domesticgoddess skrev 2017-02-19 00:12:20 följande:

Stora varningsklockor, jag hade lämnat.

Hur är ert förhållande i övrigt?- du nämner att du "ger han en smäll på käften" (sic) som om det vore något naturligt. Har våld förekommit tidigare?

Nej det har det inte förekommit våld innan eftersom det aldig har behövts.

Sen bad han nästan om en käftsmäll eftersom jag varnade han
  • Peter1962

Helt allvarligt, VÄX UPP!!!!!!!

• Petter321

Jag hade gjort slut direkt. Vilken sur kärring du verkar vara. Först neka och sen slåss. Fy fasen för såna fruntimmer......

• gabi1969

Hoppas detta inte händer igen. Man ska inte tjata eller tvinga sig till sex. Händer det fler gånger så dumpa honom. Det blir inget bra förhållande.

• Mullbär

Nä så ska det ju inte vara. Han var på väg till en våldtäkt där ju! 
    Man ska aldrig tvinga sin partner.. O har den ena mer lust än den andre får man helt enkelt onanera för att lätta sig..

• Lindize8

Din kille vill jag ha! Som vill ligga!

Haft 4 riktigt tråkiga killar i mitt liv som värdesätter allt annat utom sex! Ja tycker sex ingår i ett förhållande? Men det är jag det????

• Nimzay
    Lindize8 skrev 2018-07-31 01:35:01 följande:

Din kille vill jag ha! Som vill ligga!

Haft 4 riktigt tråkiga killar i mitt liv som värdesätter allt annat utom sex! Ja tycker sex ingår i ett förhållande? Men det är jag det????

Nja, läser man hela tråden verkar han ju inte va nån drömkille precis som hotar med att sprida rykten och skit om de gör slut.

Annars kan jag tycka att det är att överreagera lite att bli så sur över att ens partner tjatar om att knulla när den är väldigt kåt bara för att man inte vill liksom, kan väl tycka att man iaf kan testa lite och se om man lyckas bli kåt själv, och går det då inte så går det inte och  bör detta respekteras av den som var kåt från början. Fast samtidigt kan jag ju även tycka att den kåte för sin del också överreagerade i just det här fallet som blev så rasans arg och fortfarande var det nästa dag för att tjejen var sur en gång.
  • Askflicka

Käftsmällar? Tafsande trots nej? Hur gamla är ni egentligen? Låter som typiska millennias..En förstörd generation, haha!

Ja herrejösses...

Svar på tråden Min sambo vill knulla