Inlägg från: Anonym (Anal sugen kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anal sugen kille)

Varför "komma ut"?

Inte lätt att svara på då det beror på hur trångsynta din bygt är och hur stark du är för attatt kunna bemöta motståndare.

Bodde flera år i Brasilien där ingen behöver smyga med detta. Som hetro har jag haft många gay vänner som jag upplever som super polare. Vi kan skoja öppet om läggningen tex ställt mig mellan min tjej o bögen och klämt på deras rumpor bara för att säga att jag väljer tjejens o alla vrålgarvar. Att som hetro o macho har vi inga problem med att öppet som ploj o party spela gay o klä oss i tjejkläder då attityden där tillåter spex utan att på allvar bli bög utpekade.

Just nu pågår karnevalen i Brasilien och den största är i Salvador. Där finns ett sk Bloco (karnevals grupp på flera tusen) där alla män måste klä sig porriga tjejkläder och vilka män då ? Jo de mest hetro o macho o muskelbyggare inkl min polare och fruarna skriker av förtjusning. Dvs man kan bjuda på sig själv utan att trångsynta ska peka finger.

Här i Sverige o i norrland är det jävligt lågt i tak.

Jag chattade på nätet om att jag upptäckt hur skönt det är som kille att bli tagen med en dildo i baken och diskuterade hur möjligen en riktig snorre skulle kännas trots att jag har 0% tycke för män. Ojoj vad groteskt dömmande en deldildo kommentarer var. Bög, fikus mm.

Kliv ut ur garderoben på rätt ställe säger jag, tex i Brasilien, storstad mm

Svar på tråden Varför "komma ut"?