Min man fantiserar/ tillfredställer sig själv med min kollega
Mår skit just nu! Vet inte vart jag ska vända mig med detta men måste få råd, och skriva av mig.
Min man har ett extremt intresse för vältränade kvinnor. Han har vid flertalet tillfällen varit ute på nätet och kollat på kvinnor som är vältränade/ muskulösa. Han brukar onanera till dessa videor, detta är inget nytt och har varit helt ok för mig.
Dock har jag upptäckt att han tagit detta ett steg längre. Att onanera till kvinnor som vi/ jag känner! Detta känns helt fruktansvärt. En av dessa råkar vara en god kollega till mig ???? De andra känner jag också. Vi bor i en liten stad så jag möter dessa personer stan dagligen. Vi har pratat om detta och han förstår hur dåligt jag mår. Han menar att detta inte är någonting känslomässigt utan att han bara tycker att det är häftigt med deras kroppar (extremt vältränade). Han säger att jag är hans allt och att inga känslor är inblandade. Vi har tre barn ihop, vi är gifta och har byggt upp ett liv tillsammans. Men hur går man vidare efter detta? Möter dessa personer ofta o påminns om hur han tänder/ gått igång på dom. Överdriver jag?
Känner mig så ledsen och kämpar för att komma över detta men det är så svårt ????