• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • carrolinea
    Underligalivet skrev 2017-03-12 13:53:35 följande:

Räknat ut att Bf är ca 14 november. Men mina streck har varit ganska svaga. Igårkväll fick jag en liten blödning. Bröt ihop totalt! Ringde gyn imorse och de sa att det inte var någon fara, nu blöder det inte alls. Inte lyckats på fem år och första gången nu. Livrädd, försöker tänka på annat... går ju sådär

Mina är med supersvaga känns som de inte blir starkare.

Detta var igår på kvällen.

• jonnish

Hej ???? jag plussade i torsdags bim -4 ???? enligt appen har jag bf 18/11 :) är gärna med i gruppen på fb :)

• fanola

Räknat ut att Bf är ca 14 november. Men mina streck har varit ganska svaga. Igårkväll fick jag en liten blödning. Bröt ihop totalt! Ringde gyn imorse och de sa att det inte var någon fara, nu blöder det inte alls. Inte lyckats på fem år och första gången nu. Livrädd, försöker tänka på annat... går ju sådär

Jag är i ungefär samma sits som du.

Försökt i 5 år och har endast lyckats med ett MA för 3 år sen.

Nu har vi gjort ett ivf försök och är i vecka 7 (6+2) och jag fick en liten blödning i fredags natt och har sen dess haft ont i magen. Och inte mensvärksont för det skrämmer mig inte utan annan sorts smärta.. Så får hoppas på det bästa!

Men du behöver absolut inte vara rädd för en liten blödning, har läst så mkt att jag lärt mig att det är väldigt vanligt och ingen fara för de.

Men håller med om att det är omöjligt att tänka på annat. Håller tummarna för dig!
  • Inheaven

Jag kan trösta er med att jag har blödit under alla mina graviditeter (3 fullbordade) (2 mf och 1 ma) det är alltid läskigt med blödning men väldigt väldigt vanligt.

• fanola
    Inheaven skrev 2017-03-12 18:15:58 följande:

Jag kan trösta er med att jag har blödit under alla mina graviditeter (3 fullbordade) (2 mf och 1 ma) det är alltid läskigt med blödning men väldigt väldigt vanligt.

Har du haft ont i samband med blödning? Jag har inte mkt ont men de känns lixom. Och som sagt, inte mensvärk utan annan smärta.. Men det har iaf inte kommit mer blod så hoppas att det är lugnt!
  • muuppeens

Jag fick lite rosa på pappret när jag torkade mig vid två toabesök (samma dag) , blev så extremt ledsen. Dagen efter var det inget mer och inte varit sedan dess.
  • H 143

Blödning tidigare i veckan, hoppas på det bästa, men mycket som snurrar i huvudet, eftersom vi gjort ivf så har vi ett vul inbokat sedan tidigare bara att vänta och se

• Inheaven
    fanola skrev 2017-03-12 18:57:01 följande:

Har du haft ont i samband med blödning? Jag har inte mkt ont men de känns lixom. Och som sagt, inte mensvärk utan annan smärta.. Men det har iaf inte kommit mer blod så hoppas att det är lugnt!

Egentligen har jag bara haft som molvärk. Men vid ett av mf hade jag ont men då gjorde det verkligen ONT.

Du ska inte oroa dig i onödan (klyshigt jag vet) och väldigt svårt.

Hur är testen?? Starka och fina?

Vilken vecka är du i?
  • Ajdahoowie

Hej allihopa!

Plussade i fredags 10/3 på bim-5.

Känns helt otroligt, första gången för både mig och sambo.

Trots att det inte var planerat har jag aldrig någonsin varit mer förväntansfull! Bf 15/11.

Vill gärna vara med i fbgruppen så skriver ett meddelande till TS.

Stort grattis till alla här!

• lillamy96

Plussade på 3 test i förra veckan och nu när jag testade imorse med clearblue digital och med rfsu-teststickor så syntes bara 1 streck och texten "inte gravid" kom upp. Hur kan det vara möjligt? Jag har inte fått någon blödning och gick in i v.6 igår. Då måste det ha slutat växa bara antagligen eller? Får ringa bm idag och be om att få komma dit :((

Svar på tråden BF november 2017