BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Räknat ut att Bf är ca 14 november. Men mina streck har varit ganska svaga. Igårkväll fick jag en liten blödning. Bröt ihop totalt! Ringde gyn imorse och de sa att det inte var någon fara, nu blöder det inte alls. Inte lyckats på fem år och första gången nu. Livrädd, försöker tänka på annat... går ju sådär
Hej ???? jag plussade i torsdags bim -4 ???? enligt appen har jag bf 18/11 :) är gärna med i gruppen på fb :)
Räknat ut att Bf är ca 14 november. Men mina streck har varit ganska svaga. Igårkväll fick jag en liten blödning. Bröt ihop totalt! Ringde gyn imorse och de sa att det inte var någon fara, nu blöder det inte alls. Inte lyckats på fem år och första gången nu. Livrädd, försöker tänka på annat... går ju sådär
Jag kan trösta er med att jag har blödit under alla mina graviditeter (3 fullbordade) (2 mf och 1 ma) det är alltid läskigt med blödning men väldigt väldigt vanligt.
Jag kan trösta er med att jag har blödit under alla mina graviditeter (3 fullbordade) (2 mf och 1 ma) det är alltid läskigt med blödning men väldigt väldigt vanligt.
Blödning tidigare i veckan, hoppas på det bästa, men mycket som snurrar i huvudet, eftersom vi gjort ivf så har vi ett vul inbokat sedan tidigare bara att vänta och se
Har du haft ont i samband med blödning? Jag har inte mkt ont men de känns lixom. Och som sagt, inte mensvärk utan annan smärta.. Men det har iaf inte kommit mer blod så hoppas att det är lugnt!
Hej allihopa!
Plussade i fredags 10/3 på bim-5.
Känns helt otroligt, första gången för både mig och sambo.
Trots att det inte var planerat har jag aldrig någonsin varit mer förväntansfull! Bf 15/11.
Vill gärna vara med i fbgruppen så skriver ett meddelande till TS.
Stort grattis till alla här!
Plussade på 3 test i förra veckan och nu när jag testade imorse med clearblue digital och med rfsu-teststickor så syntes bara 1 streck och texten "inte gravid" kom upp. Hur kan det vara möjligt? Jag har inte fått någon blödning och gick in i v.6 igår. Då måste det ha slutat växa bara antagligen eller? Får ringa bm idag och be om att få komma dit :((