• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • sassa1987
    Fia90 skrev 2017-03-22 09:09:10 följande:

Tack! Det kan inte vara spökstreck på två stycken test väl? Från samma förpackning och med samma urin? (Dopp-testade ur mugg med samma urin, kissad inte på stickorna, tycker det är så himla svårt att träffa, haha!). 

Nej nej du är gravid :) :)
  • ninjas

Har hängt lite i bakgrunden. Har inte Facebook så jag läser bara här.
    Jag går in i vecka 7 idag med barn nummer 3. 

• Jord

Hej!

Också sprillans ny här på FL. Andvänder FB väldigt skralt, men blir lite sugen på att komma med i gruppen, OM det är så att det är helt omöjligt för andra att se något alls? Som sagt inte hemma på FB, så har ingen aning om vad en hemlig grupp innebär. 

Någon som vill försäkra mig om att INGEN utanför gruppen kommer kunna se något om det alls? Annars stannar jag bara kvar här.

Jag plussade igår, vecka 4+5 idag, första barnet (om det går vägen), beräknat 23/24 November, är jätte nervös och nästan lite rädd.

• Hannaar
    Malin 845 skrev 2017-03-21 19:24:00 följande:

Är alla med i Facebook gruppen? Ingen som bara är aktiv här? :)

Jag är bara aktiv här. vill vara privat på facebook, man vet ju aldrig om där är någon man känner...... 
  • Hannaar
    Elliedenise skrev 2017-03-21 19:12:40 följande:

Grattis! Har BF 16 November om jag inte var helt ute och cyklade när appen räknade år mig, följas? :)

Jag har också BF 16 november, tiden känns så lång dit.. 
  • StarMo

Hej alla plussare! :)

Kul att läsa vad ni alla går igenom och även skönt att veta att jag inte är ensam om att känna en viss oro fram till va 12 som aaaldrig tycks komma ;)

Jag är i v 4+5, har första MVC besöket på Mamma Mia när jag är i v 9, känns så himla långt bort men har förstått att det inte finns någon anledning att gå tidigare.
    Än så länge har jag magsmärtor (mensliknande) som kommer och går samt att brösten är extreeemt ömma och svullna. Får även UVI liknande symptom, någon annan som också har det?

Vad har ni för symptom än så länge annars?

• Stellan11

5+0 idag och har till och från något som känns som mensvärk. Lika rädd varje gång jag går på toa att de ska ha kommit blod !!!

• JessicaF

Känns som att symptomen varierar för mig. Går in i vecka sju idag och har ömma bröst, mår illa till och från hela dagarna och har motvärn som kommer och går.

Hoppas såklart att allt är bra tecken på att pyret mår bra :)

Nån annan som mår illa och har något bra tips? känns som att vatten är det som funkar bäst än så länge.

• Mizz E

Hej plussade förra vecka. 2 barnet och 1 försöket. Är i vecka 6 (5+1) så det är tidig. Bor i partille utanför göteborg. Har 2 pojkar 4.5 år och 11 år (bonus). Jobbar som förskollärare ????. Fanns det nån fb grupp som man kunde joina?

Svar på tråden BF november 2017